Arkadaşlar erkekler, kendinden soğutmak için karşısında ki kızı aşağılar mı?

Ya sevgilim benimle yatmak bile istemiyor. Zamanında benim peşimde koşan kişi beni istemiyor. Bugün o kadar çok aşağıladı üzdü ki. İşte pissin bakımsızsın diye. Ne yapayım hep yanıma son anda geldi öyle gitmek zorunda kaldım. Ama bir kere parfüm sıkmadan kokulu gitmedim. Birazda kiloluyum o yüzden de olabilir. Ya o kadar çok seviyorum ki ama o kadar çok zaten bu kadar çok sevdiğim için canım yandı. Arkadaşlar ben onu kaybetmek istemiyorum. Böyle deyince daha fazla inada bindi çok üzüldüm ne yapmam lazım?
Güncellemeler
1 yıl
Soruma gelin
Arkadaşlar erkekler, kendinden soğutmak için karşısında ki kızı aşağılar mı?
Cevapla