Kafamda mi kuruyorum komşumuz bana mı yürüyor?

Bakin lütfen trol demeyin.

Bizim evin duvarları ses geçiriyormuş ama ben bunu yeni farkettim ya. Bu aralar üst komşumuz bana garip davranıyor. Onu asla tanımıyorum yani üst komşumuz olabilir ama hiç tanismiuoruz. 3-4 yıllık evli. Adam bana yürümüyor ama garip davranıyor. Bakışları garip. Yanı tanımadığı bir kıza bu tarz bakış atmak fazla cesurca bence. Geçen babam beni okula bırakacaktı tesadüfen o da ise gidiyordu. Bana tip tip baktı acaba bunun sebebi (utanarak söylüyorum lütfen ciddiye alın) bizim evden bir ses duymasi mi? Çünkü ailem evde yokken bizim evde saçma sapan sesler cıkmış olabilir ben de duvarın ses ilettiğini bilmiyordum. Adamdan cidden korkmaya başladım. Sürekli bizim evin kapısının önünde ya da merdivenlerde ses duyunca titremeye başlıyorum sanki eve o girmeye çalışacakmış gibi geliyor. Adam hiç düzgün biri değil bana karşı davranışı da normal değil. Napicam ya çok korkmaya başladım su adamdan?

Güncellemeler
1 yıl
Hatta söylemeyi unuttum gecelerde ben camdan bakiyordum o da camimizin altından yürüyordu. Kafasını kaldırıp bana tip tip baktı. Camdan bakistiktan sonra ben cami kapatim içeri girdim. 5 dakika sonra adam bizim kapımızı çaldı. Kapıyı açmadan kapının arkasından konuştum onunla. Bana savma sapan bir soru sordu. Banyonuzdan su akıyor mu dedi. Ne alaka yani babama sorabilirdi bu soruyu. Bahaneymis gibi geldi bana
Kafamda mi kuruyorum komşumuz bana mı yürüyor?
Cevapla