Abi olarak gördüğüm abi dediğim kişiyle ilişkiye girdim. Bana hiç bir kadınla anal yapmadığını ilgisinin çekmediğini ama benim kalçamı gayet seksi bulduğu için beni yapmak istediğini söyledi hemen kabul ettim canım çok acıdı. Ve sadece ona karşı abi şeyi hissediyordum hatta ağladım da ama bilmiyorum ya of
Güncellemeler
1 yıl
Ve o günden sonra sevgiliymişiz gibi davranmaya başladı bana çok yakın davranıyor vücudumu elliyor
Abi dediğim kişiyle ilişkiye girdim ona bir daha abi diyemez miyim?
Sana basit, iğrenç.. vs birşeyler yazmışlar. İnan bana bunları söyleyenler imkan bulsalar kendileri de yaparlar. Hiç umursama o basit, saygısız tipleri..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Diyebilirsin tabi.. Kimseye hesap vermen gerekmez. Canın nasıl isterse öyle hitap et. İlişkiye devam edersen zamanla daha rahat ve zevkli olacaktır.
Sana basit, iğrenç.. vs birşeyler yazmışlar. İnan bana bunları söyleyenler imkan bulsalar kendileri de yaparlar. Hiç umursama o basit, saygısız tipleri..
Abi diyemezsin artık. Neden arkadan yaptınız. Bakire misin
Abi deme lazım olur işte bu demek 😂😂
Peki hemen neden kabul ettin merak ettim
Ee yaptiari çok normal öyle yaş farkı da yok. Seninde ona duygun var anlaşılan kabul etmissin
Abi deme lazım olur diye boşuna dememişler tecrübeye herkes sever
Dersin dersin. Belki yaparken daha da hosuna gider kim bilir? Kac yas fark varki aranız da?
Hayret ederek okuyorum şunları. Bu kadar basit olamazsınız
Diyebilir misin sence 😀
Adam evlimi bekarmi
Abi deme lazım olur dedikleri bu olsa gerek
Başkalarının yanında abi baş başa kaldığınız zamanda ise baby dersin
bu kadar kolay mıydı yani seni ikna etmek :)
Abi demek mi isterdin
İyi yapmışsın boş ver olur öyle
Anal yapman iyi olmamış.
İlişki sırasında abi diyor musun ona
abi yavaş demende bir sakınca yok
Abi olarak devam edersen f*ck olursunuz
Igrncsin
Neden öyle diyorsun
Oylesin cunku
Abi dedigin nerden tanıyosjn neden hamn kabul ettn
Sen ne hissediyorsun
f*ck abıcım dersın
Sevdin mi ilişkiyi
dersen saçma olur
Bu nası oldu
Nasıl oldu o
Abi deme lazim olur dedikleri bu heralde
Diyebilirsin😅 yavaş ol abi falan
:)))) uvey kardes fantezısı
Aynen
hııı bı kere oldumu ztn devamı gelır
Bencede
Evet var
hımm neler var aklında ama yapamayacagın
huuuuuuuuu
Normal şeyler
sıradısı değil yanı sevgılı gııbı mı daha degısık mı
Burdan ne söylüyüm şimdi
hıı tamam burada olmaz tabı dıgerde olur anca
Diğer
Niye abi diyodun
desen ne olacak?
Arkadan mi girdi
Trol soru :)
De ne olcak 🤣
Naıl oldu bu
Yaş farkı kaç
Ben yeni 21 oldum o 26
Tril
Trol inanmadim
Neden troll olsun hiç mi böyle şeylere denk gelmiyorsunuz
Fantezinmi var