Kocanızın/karınızın yıllar önce ya da uzun bir zaman önce sizi aldattığını öğrenseniz nasıl hissedersiniz ve ne yaparsınız?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Yıllar once aldatmissa zaten firsat buldukca aldatir. Ama aldatan kadinlar cok atesli oluyor kocalarini asiri mitlu ediyorlar yatakta. (Ama yataga girerlerse tabi) Cunku partnerleri oldugu surece kocalarina vermiyorlar verirlerse de uçuuruyorlar adamı. Hep gıpta etmisimdir boyle kadınlara yalan yok
Tövbe tövbee
Cinsel ise affederim. Ask varsa, çocuklarla konuşuruz. Ortak karar veririz. Kendi ayrılmak isterse, yapacak bir şey yok.
Cinsel ise neden affediyorsunuz ki defalarca yaşamışsa o kişiyle
Kadınların aldattığını yakalamak çok zor hele çalışıyorsa. Kaç defa yaptığını bilemem. Ancak öteki dünyada herkes hesap verecek. Bilirsem sebebi önemli. Sen sevilmiyorsun, kötü davranıyorsun derse kendime bakarım. Ama zenci seviyesini denemem lazımdı derse, elimden bir şey gelmez.
Bakış açınız çok hoşuma gitti
🙏🏻🙏🏻🩷
Kötü hissederim baya hemde
Evet çok üzücü bir durum. Ne yapardınız peki
Başardı belki
Nasil yani
Boşarım diyecektim
Aradan yıllar da geçse mi bir daha yapmasa
Bir daha yapmadığı nerden bilecegim ki🤣🤣
Bilmeyiz maalesef söyleşeyinize göre
Şöyleyişine
İşte o ana göre karar veririm
Yine de eskisi gibi olmaz hiçbir şey değil mi
Evet olmaz
Affetmezdim
Boşanır mıydınız
Evet evli biri olarak söylüyorum hem de
Peki neden olduğunu sorgular mıydınız kendinizce? Ya da kendinizi sorgular mıydınız
Bence sorgulamaz desek de her kadon sorgular. Bu sayılır mı bilmem ama daha önce flörtüm aldattı, insan kendini sorguluyor ama sonra "bu onun karaktersizliği" diyip sallamak gerek
Ne güzel söylediniz. Peki bu aldatmanın üstünden yıllar geçdiyse ve pişmansa
Ne kasar zamandır evlisiniz?
3 aydır evliyim, nişanlıyken bile aldatmış olsa affetmezdim
Umarım sizi hak eden biridir. Değerli birisiniz
Teşekkür ederim hepimiz değerliyiz💖
Ayrılırım veya vururdum
Ayrılsan daha sağlıklı olur bence
Kapiya koyardim yillar oncesi simdisi mi var
Boşar mıydınız
Kötü bir olay üzüldüm
Siz ne yapardınız
Beni aldatmadı ama ben anlattım biliyordu :( açık konuşmak gerekirse pişman oldum o dönem
Siz mi aldattınız
Evet sende kim aldattı eşin mi
Hayır
Peki neden aldatma ihtiyacı duydunuz?
Neden mi bunun nedeni var mı
affı olmaz direkt bitiririm aldatan tekrarlıyor
Kötü hissederdim
Ne yapardınız Peki evet çok üzücü bir durum
Neden olduğunu sorardım
Hata yaptım pişmanım dese ya da suçu kıza atsa
Yani mantıklı bir nedeni yoktur bence de olamaz da erkek milleti o an her şeyi uyduruyor
Böyle bir durumda mı kaldın yoksa
yıllar geçtiyse geçmişte kalmıştır
Ama defalarca yapmışsa yani o kişiyle bir birliktelik yaşamışsa
defalarca kez yapmışsa affedemezdim 1 defa affedilir ama
Çünkü defalarca birlikteliğe girince hata olmuyor ya
Anlık hata falan olmuyor yani
Adam bildiğin aynı anda 2 kişiyi idare edip 2 farklı zevk almaya odaklanmış zaten
Sen mi aldattin
Hayır
bir şey olmaz o halde
Kız kardeşimi yani ablamı aramızda 2 yaş var. Eşi aldatmış geçen hafta öğrendik bizde. Düşüneceğim diyor
Nasil bir şey olmaz
Erkek o cinsellik için aldatmis
Kadın aldatırsa biter ama kadın sevdiği ile cinsellik yaşar sadece kadın aldatırsa aldattığını seviyordur
Erkek o diye cinsellik için niye aldatıyor ya
Eşi varken
Eşi var da baskasida olursa neden olmasin
Aldatan insan hiç sevmiyordur bence
Erkek aldatması farklı olur
Ben eşimi seviyorum tamam mi
Komşu kızı var benle cinsellik yaşamak istese kabul ederim neden etmiyim farklı ten
Yaa çok kötüsünüz çok
Ben cinsellik için yapıyorum
Kadın sevdiği için cinsellik yaşar anladinmi aradaki fark biri cinsellik için biri sevdiği için
Yaa cinsellik bile olsa. Sizin bunu yaşadığınız biri var zaten ihanet ediyorsunuz
Diyelim ki sevdiği için değil oda sizin gibi libidosu yüksek olduğu için yaptı
Alakası yok yaw ne alaka
Ben eşimden başkasını sevmiyorum
Öteki benim için cinsellikten öteye geçemez
Ama dokunuyorsunuz
Sevmediğiniz bir tene dokunuyorsunuz
Cinsellik de olmamalı
Olur benim için libidom çok farklı benim bana kimse yetemez
Ha başkasıyla cinsellik yapabilir mi eşiniz
Hayır tabiki benden başkasıyla yapamaz eşim
Yaparsa
Olmaz yapamaz işte
Yaparsa ayrılırım
Boşarım
Çocuk varsa?
Çocuğu bahane etmeyin aq şu aldatmalara aldatmanın affı bahanesi olmaz çocuk babasız anasızda büyür
Varsa da yoksa da yolu açık olsun
Çok haklısın, ama çocuğun ebeveyninin böyle bir şey yaptığını bilmesi gerekiyor mu üzulürse
Kesinlikle affı olmaz boşanmalı
Üzülse de sebebi bilsin
Kesinlikle olmamalı da bende boşadım aldattı
Yaa çok zor bir durum. Olayı ilk öğrendiğin an o sevgi bir anda bitemiyor
Bitiyor valla izi kalmıyor
Kıyamet kopabilir
Ama artık aldatıyorsa 1 kişiyle yaşamışsa çok uzun zaman önce
Ben aşırı kıskancım o an her şey olabilir.
Yani üstünden uzun zamanda geçse boşanır mısın
Boşansam gene iyi daha beteri olur bende
Öldürür müsün
Allah bilir
Ayrilirim
Sen aldattın mı
Hayır. Ben değil
Eşin mi peki ya da öyle biri mi var
Ablam
Ablamla aramızda 2 yaş var. Hee şeyimizi biliriz. Eşinin böyle bir şey yaptığını öğrendik
Geçen hafta. Şimdilik sessiz ama bu sessizliği hiç hoşuma gitmiyor
Kişiden kişiye değişir ablan bir kere yapmış daha yapmaz derse hiç bahsetmemeli ama adamda o potansiyel varsa söylesin
Biz eski telefonundan mesajları okuduk. Telegram üzerinden konuşmuşlar. Yani çok yakın da tanışıyorlarmış zaten ya
Hiç öyle bir şey beklemezdim enistemden var ya yani böyle bir şey yapacak biri değil dersin görünce ya insanın inanası gelmiyor. Ablamda şokta
Hala görüşme şansı var. mı o kişiyle peki görüşğrse suçüstü yapın
Kimin ne yapacağı belli olmaz ummadık taş baş yarar misali
Ya kızı ben hastaneden biliyorum. Ben hemşireyim. Eniştem ile aynı hastanede çalışıyoruz oda aile hekimi asistan hekim. Bizim okuduğumuz mesajlarda. Kızla daha çok böyle fb değil sevgili gibi konuşuyorlar. Kızda daha 18 yaşında kan hastası bizim serviste de kaldı yaklaşık 2 hafta kimsesiz de zaten. Eniştem de bu kızın peşinde baya koşturmuş mesajlarda gördüğümüz kadarıyla. Kızın buna duygusal olarak bağlandığı çok belli yaa Kız 18 yaşında ya eniştem 28 yaşında bunlar nasıl oldu yani daha sonra kız bunun evli olduğunu başlarda bilmiyormuş c****k yaşadıktan sonra söylemiş eniştem. Kız görüşmeyi bitirmiş eniştem de buna beni affet diye yazıp yazıp durmuş daha sonra nasıl oldu bilmiyoruz ama bunlar tekrar konuşmaya başlamışlar. Kız sadece arkadaş olarak konuşalım varlığını hissedeyim yeter yazıyor eniştemde kabul ediyor sonralarda da kıza maddi destek olmak da istemiş göndereyim yazıp durmuş kız kabul etmemiş neyse bir süre sonra da bunlar aynı şeyi tekrar yaşamışlar. Kız artık kesinlikle istemediğini söylüyor bu seferde eniştem de eskisi gibi arkadaş kalalım diyor. Kız kabul ediyor geçen ayda eniştemin uzmanlık tezi vardı bu kızdan tezi intihalden çıkarması için yardım istiyor kız da buna yardımcı olmuş sonra da eniştem ayrılmak istiyor. Kız da ben sadece cinsellik için miydim gökhan yazmış. Eniştem uzun uzun yazmış durmuş son mesajlarda en sonunda da kıza derslerini ihmal etme beni yine haberdar et her şeye rağmen kazandın kazanacağına inanıyorum yazmış. Kız da istemiyorum demiş eniştem yine, ileride bir gün görüşürüz yazmış ablamla ben de burada takıldık hem o kadar şey söyleyip ayrılıcaksın işte niye ileride bi gün görüşürüz yazıyorsun ya
Ablam bunu haketmedi ya
Cinsellik için tekrar görüşürüz demek istemiştir anlattıklarına bakılırsa bu adam rahat durmaz tekrar iletişime geçerek istediği şeyi yaşar bu kızla
Ama sonda kendisi de ayrılmak istemiş. Hatta kıza ya evliyim, bebeğim var. Arkadaş olarak da konuşmak istiyorum ama ya mesajları görürse diye tedirginim. Ben unutmak istiyorum, seninle her konuştuğumda da bunları hatırlıyorum demiş kıza başta kız da benden yana tedirgin olmana gerek yok ben seni hiç bir zaman üzecek bir şey yapmadım yapmam da yazmış eniştem de ben seni biliyorum sen yapmazsın ama işte mesajları görmesinden korkuyorum demiş. Kız da niye koruyorsa hayır şehir küçük zaten istese dünyasını başına yıkardı yani. Şimdi ablam düşünüyor işte hayır yani kız 18 yaşında ki onunla tanıştığın da 17 miş bu kız bir öğrenci daha yani benim ablam diş hekimi bu kadın senin neyine yetmiyor be adam
Çocuk yaşta sayılır kızda kanmıştır bağlanmış tır ilgi görünce
Evet orası da öyle ikimizde kıza bir şey diyemiyoruz ki ha kız bizimkini yoldan çıkarmaya çalışsa suç kızda diyeceğiz. Kız daha reşit bile değilmiş ki onun şimdi tam duygularının karmaşık olduğu zamandır hasta zaten hastanede suratı bembeyaz kıraç gibi geziyor. Ya kızıyorum içten içe canım diye ama oda çok uzak durmaya çalışmış eniştemin yaptığı suç yani bir kere etik değil
Sen evlimisin
Hayır ben değilim
Hakkınızda hayırlısı gelişmeleri paylaşmak istersen gizliden çıkabilirim
Boşanırdim
Başına geldi mi
Benim değil de canımdan bir parçanın ablamın başına geldi ya
Çocukları var mı
Kaç yıllık evliler
Sinirlenirim