Fakbadileri olan erkekle bir yola girilir mi? Sevgili olunur mu evlenilir mi bu erkekten adam olur mu sever mi duygu beşler mi?

Kadınlarla birbirini kullanma ilişkisi içine giren erkekler dürüst namuslu erkek değiller bence. Bence erkeklerin de namusu olmalı. Çok fazla kadınla ve duygusuz ilişkilere girmemeliler diye düşünüyorum. Geçmişte fakbadisi olmuş veya hala olan bi erkeğe iyi niyet beslemek aptalca di mi? Ondan duygu veya ciddi bir yol beklemek iğrenç olurdu sanki.

Fakbadileri olan erkekle bir yola girilir mi? Sevgili olunur mu evlenilir mi bu erkekten adam olur mu sever mi duygu beşler mi?
Cevapla