Yani başka insanların karınızın sesini duyarsa bundan rahatsızlık duyar mısınız?
Olan var olmayan var...
Olan var olmayan var...
bizim eski evimizde duyuluyordu yalıtım kötüydü bazen bardak karıştırma sesi bile gelebiliyordu çok sessizlik varken.. ne yapalım yani dikkat etsek de sesler gidiyordu.. yan komşu gelmişti bir defa şikayete oturup konuşmuştum güldük geçtik
İşte ne şekilde uyardı da tartısma çıkmadı
Hahahahahhaah 🤭
Cevap
19Cevap
bundan rahatsızlık neden duyulsun. aksine o kadar yükse ses çıkartırabiliyorsan partnerine gurur duyabilirsin
Şarkıcı mi bu
öyle deme. bir erkek partnerini ne kadar çok bağırtırsa o kadar çok mutlu ve tatmin olur.
He kadınla gurur duy anlamında anladım
yok öyle değil söylediğim gibi. o anda kimse umurunda olmamalı iki tarafında. odaklanıp zevkine bakmalı.
Başkasının sesimi duymasını istemem tabikide ama istemsiz çıkıyor bu sesler yapacak bir şey yok
Bizim komşu yasli çift benide heveslendirdiniz demişti
Komşu söylemesi lazım. sesleriniz rahatsız edici diyin
Bizimde üst komşumuz yeni evli sürekli seks yapjyolardi artık dayanamayıp adamı ayarttım uzun bi süre şimdi benimde icabıma bakıyo onunda
Tebrik ederim canım tamam
@tugrul3461 teşekkürler
Harbiden mi😀
Dayak yesek rahatsız olmazlar ama. Güzel olan herşeye karşılar
👏🏻
Yapacak bir sey yok. Müteahhitler utansın. Bir noktadan sonra durmak kendini engellemek zor oluyor...
Bizim ev müstakil hep isterdim binada oturayım akşam üst komşudan sesler gelsin ,😅
Yatak odalarının aynı yerde olması apartmanda çok saçma o zaman herkes birbirini duyar tabii
Hayr daha cok zevk alirim heyecani ve adrenalini severim🙈
Benim iki tarafımdaki komşudanda ses geliyo
Eko yapıyor
Üst komşum yeni evli baya rahatsız edici
Uyardin mi
Hayır canım nasıl uyarım
Ne yapalım bu iş sessiz sakin de olmuyor 😅
Rahatsız olmam. Duyan duysun.
Bence kız inlemesi hayattaki en güzel şey
Ve bundan kimse mahrum kalmamalı
Hayattaki en güzel şey lahmacun
Lahmacundan sonra o zaman 😀 sen hiç denk geldin mi peki böyle seslere
Evettt
Nasıl hoşuna gitti mi peki
Ben karımın ağzını kapatıyorum
ağzını kaparım sus mk karısı bağırma derim
Neyinden rahatsız olunur hiç anlamam
ne sesi :)
Çığlık
neyin çığlığı ;)
Kırlangıç
Ahahaha
Bsey olmas
Sen kimleri duydun ya da seni mi duydular
Senin yok ondan oyle dusunuyorsun
Umrumda olmaz
Oluyorlardır zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?