Sevişmeye ihtiyacım var bu duygunun sevgiyle olması gerektiğine inanıyorum sevemiyorum ne yapmalıyım?

Evlenip ayrıldım kimseyle olmadım sevmek sevilmek saygı güven ilişkisi istiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Şöyle söyleyeyim başkasının giydiği kıyafeti bile giyemiyorum takıntı biriyim özel olmaya özen gösteren biriyim orada burada elinin altında partner dolu insan istemiyorum sevmek sevilmek saygı güven narin biriyim zorla asla istemiyorum beni isteyeni ben istemiyorum benim istediğim beni istemiyor ortayı bulamadık.. yoksa cinselliğe aç afrika ülkesi sanki midem bulanıyor hamilelik döneminde bile her gün küstün düşünün artık ne kadar narinim
Sevişmeye ihtiyacım var bu duygunun sevgiyle olması gerektiğine inanıyorum sevemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla