Erkekler 30 yaş üstü kadınlarla sevişmeyi istemiyor mu?

Neden 30 olunca linçliyosunuz? Ne demeye sanki kadınlar hep 22 yaşında olmak zorundaymış gibi bi kafadasınız? Ulan sevişecek kadın bulamıyosunuz bi de 30 yaş kadınları aşağılıyosunuz. Verse nefessiz ayakta boşalacaksınız. Bi de egolu egolu sallıyosunuz.

Erkekler 30 yaş üstü kadınlarla sevişmeyi istemiyor mu?
Cevapla