Biriyle yasak aşk yaşıyoruz o evli ben evli aşırı tutku duyuyorum hiç kimseye karşı olmadı bu bugüne kadar ama mantıksız değil mi?

Ben sadakat yükümlülugunu bir kenara bıraktım sesini duyunca boşalacak gibi olduğum biri bu kişi

Eminim duygusal da şeyler var aramızda

Şimdi yatağımda bir adam var iyi ya da kötü ben bu kişiyle birşeyler yaşarsam kocama bir ömür boynu bükük bakicam

O adamla da çok uzağız tutku duydugum kişiyle bir birlikte olsun belki bir heves ve geçecek onun ki

Bir yandan yaşamak istiyorum onu

Bir yandan eşime bir ömür düzgün bakabilmeyi tercih ediyorum

Ne yapmalıyım sizce?

Biriyle yasak aşk yaşıyoruz o evli ben evli aşırı tutku duyuyorum hiç kimseye karşı olmadı bu bugüne kadar ama mantıksız değil mi?
Cevapla