Eski sevgilime doğum gününde prezervatif göndermeyi düşünüyorum. Sizce nasıl olur?

Sapık birisi ben sonradan anladım en son buluşmada inşallah evde prezervatif vardır dedi ve benle aylardır yapmılodu yani baykasıyla yapmış cuma güna doğum günü bende ona prezervatif ve yanına bamya koyup göndercem sizce her sene doğum gününde aklına bu gelmez mi ahahah biri bana yapma etkisinden çıkamazdım

Eski sevgilime doğum gününde prezervatif göndermeyi düşünüyorum. Sizce nasıl olur?
Cevapla