Bizim erkekler neden hiç rol play yapamıyor?

Hani amaç eğlence olur değişiklik olur bir cosplay yaptırıyorum bilmediği bir karakter de değil ona uygun davran de mi? Taktım oldu mu diyor yaw tüm hayata olan neşemi eğlencemi sömürüyorlar yemin ediyorum. Bizim erkekler bu konuda çok tecrübesiz mi desem beceriksiz mi desem yeteneksiz mi desem bilmiyorum ama ya cidden tüm hava yok oluyor.
Bizim erkekler neden hiç rol play yapamıyor?
Cevapla