Yakınlaşmamanız gereken biriyle yakınlaşsanız, yarıda durur musunuz, yoksa olan oldu der devam mı edersiniz?

Bi halt yedik bari zevkini alalım deysin der misiniz?
Yakınlaşmamanız gereken biriyle yakınlaşsanız, yarıda durur musunuz, yoksa olan oldu der devam mı edersiniz?
Cevapla