Sevgilime hiç bir kadınla birlikte oldun mu diye sorsam yanlış anlar mı beni?

2 aylık sevgiliyiz evlenmeyi düşünüyoruz Allah kısmet ederse evlencez. Şuana kadar hiç düzgün cinsel bir şey konuşmadık ve dudaktan 1 kez bile öpüşmedik herşeyi evleninceye sakliyoruz çünkü çok ciddiyiz. Ama merak ettiğim bir şey var ki evleneceğim adam bir kadinla hiç birlikte oldu mu geçmisinde çok merak ediyorum sadece meraktan bu arada O yüzden bunu ona sormaya çok utanıyorum sizce sorsam yanlış anlar mı sormasam daha mı? Yanlış anladın istemiyorum

Sevgilime hiç bir kadınla birlikte oldun mu diye sorsam yanlış anlar mı beni?
Cevapla