Yeni flörtün sana geliyim oturur konuşuruz demesi basgeç düşündüğüne mi işaret?

Bana karşı bi heyecan duyduğunun ve benimle eğlendiğinin bana takılmayı sevdiğinin farkındayım fakat böyle demesi beni çok kıllandırdı. Ne münasebet 1 aydır tanıdığım erkeği evime alacağım. Bu söz her zaman sadece bas geç düşündüğüne mi işaret? Bu erkek aklıyla değil şeyiyle düşünenler kategorisinde midir? Doğrusu bitirmek mi olur yoksa biraz fırsat verip konu hep cinselliğe geliyorsa mı bitireyim?

Yeni flörtün sana geliyim oturur konuşuruz demesi basgeç düşündüğüne mi işaret?
Cevapla