Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
shadow0707 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben kış insanıyım, jakuzide olacaksa dağ evi.
İkinci güzel.
Neden
Yaz seviyorum kum deniz ☀️
Anladım
Tabikide 2. Birinci görsel çok soğuk görünüyor 😀😀
Sömine detayı dikkatini çekmedi sanırım
Fırtına çıktığında geri üflerse nolacak 😀
😅😅😅😅 neler düşünüyorsun böyle
Hava soğuk görmüyormusun 😂😂
Seni alan ayvayı yedi. Ağız tadıyla gerdeğe giremez adam 😅
Nolcak aa ortam güzel olsun diye diyorum 😂
Daha ne olsun ne var ortamda
İkinci çok güzel.
Sen de mi sahil seviyorsun
Evet.
Ben de tam tersi
Kış günü dağ başında
Bence de
Sıcak şarap eşliğinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar