Hayatım boyunca tek kişiyi sevdim, o da narsist biriydi. Başka kimseyi sevemedim. Normal mi?

Yasim 39. Bu yasa kadar kimseye asik olamadim narsist haricinde. Narsistte gervek anlamda narsist biriydi. Yani pskikopatinin alt turu, bazi psikolojikr ahatsizliklari nedeniyle her sene 2 hafta kadar psikatri de yatan biri. Ve adam haplar nedeniyle cnllik yasayamayan biriydi ve ben bu tipe asik oldum. Onun haricinde de sevemedim kimseyi.

Güncellemeler
1 yıl
narsistten ayrilali 4 sene oldu arkadaslar, bambaska sehirdeyim.
Hayatım boyunca tek kişiyi sevdim, o da narsist biriydi. Başka kimseyi sevemedim. Normal mi?
Cevapla