Yani platoniksiniz diyelim.
Ben yaşamak isterim şahsen, ruhuma acı vermeyi seviyorum🔥
Yani platoniksiniz diyelim.
Ben yaşamak isterim şahsen, ruhuma acı vermeyi seviyorum🔥
Platonik sevdiğim bir kız vardı, sonradan evli olduğunu öğrendim. Sonra arkadaş olduk, ona olan ilgim hoşuna gidiyordu. Kocasıyla neler yaptıklarını anlatıyordu, bir yandan üzülüyordum bir yandan mutlu olduğunu bildiğimden zevk alıyordum. Garip saçma sapan bir şeydi.
Cevap
9Cevap
İyyy bunu mu seviyormusum ben neyse bana da bahane oldu der unuturum
MMF denemelisin o zaman
Şacma ama bititer bende
Rezillik başka ne olabilirki.
Sogurum
Yikil dünyaa
Çok üzülürüm
Ben sevişirken sevgilim gördü beni
Bunu yaşadım acı ve zevk veriyor
Aglarim
tahmin edemiom :D
Kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?