Sevgilime daha çok öpüşelim diye yalvardım bu kötü bir şey mi?

8 aydır sevgiliyiz kendi evinde oldu bu olay. Bir iki öper geri çekilirim diye düşündüm ve ilk öpüşmemdi ilk esnalarda durum normaldi ama tutku daha sonraki dakikalarda artarak devam etti. İlk dudaklar değince bitsin diye düşündüm ama sonra daha da istemeye başladım elimde olmadan. Kalktı hırkasını çıkarmaya giderken bırakacak sanıp uzandım tuttum biraz daha nolur diye. Üstümde ağırlığını hissetmek aşırı hoşuma gitti kendime onu isteme konusunda engel olamadım. Basit mi göründüm diye içim içimi yiyor ama şimdi de. Erkekler ne düşünüyorsunuz bu konuda? Daha ötesi olmadı ama tabi daha da soyunduk öpüşürken. Bir daha olsa bir daha isterim o kadar güzel bir duyguydu.
Sevgilime daha çok öpüşelim diye yalvardım bu kötü bir şey mi?
Cevapla