Bu yaşa kadar bakire kaldığım için çok pişmanım? Yılları nasıl geri alacağım artık?

Sırf bir gün sevdiğim insan ilkim olsun diye evlenmeyi bekledim tıpkı bi enayi gibi. Cinsel duygularımı bastırdım hep gençliğimi en güzel zamanlarımı bakire geçirdim. Duygularımı yaşayamadım ve şimdi 30 a dayandım. O kadar pişmanım ki. Keşke en güzel ve taze zamanlarımda istediğim gibi cinselliği yaşasaydım. Hiç kimse ilkimiz olmak için beklemeyi hak etmezmiş. Geçen bunca yıl içime oturuyor kendimi s. lak gibi hissediyorum.

Bu yaşa kadar bakire kaldığım için çok pişmanım? Yılları nasıl geri alacağım artık?
Cevapla