Selamm,
Her fırsatta sevişmek isteyen bir partneriniz var diyelim. Bundan sıkılır mısınız yoksa prezervatif giderini mi düşünürsünüz? :D

Selamm,
Her fırsatta sevişmek isteyen bir partneriniz var diyelim. Bundan sıkılır mısınız yoksa prezervatif giderini mi düşünürsünüz? :D

Benim değil mesela , sürekli seks düşünen insan avara işi gücü bir hobisi olmayan insandır, çünkü şeytan boş insanı dürter 😂🙈 oyüzden herşeyin yerinde ve zamanında doğasına uygun yaşanması taraftanyım hayatta her şey cinsellikten ibaret değildir
Aynı şey degilmi 😂
Her fırsatta da olmaz 😂 hayrat mi bu 7/24 aksın 😂 sürekli vıcık vıcık ilişkiler insanın birbirinden çabuk sıkılmasına , herşeyi çabuk tüketmesine sebep olur
Üstüme gelme 😂 birazdaha konusursan hiç olmaz derim 🤣🤣
👍👍👍🤣🤣
Böööööö 👻👻👻👻👻👻
Bence sevişme zaten her fırsatta olmalı, birbirinden uzakta olduklarında mesajlaşarak ya da konuşarak , yan yana olduklarında sürekli temas halinde olarak heyecanı hep dorukta tutmalıdırlar. Sevgi, aşk ve tutkuyla bağlı olduğunuz birini zaten sürekli arzularsınız bu da sevişme isteğini doğurur. O yüzden zaten doğru partner her zaman sevişmek isteyendir.
Herkesi bilmem jfjfj Fikirler farklı olabilir doğal olarak. Herkes beni ilgilendirmez. Ben bir kişiyle ilgileniyorum. sıkılmam niye sıkılayım ki? Hoşuma gider fazlasıyla...:d Savaşma seviş diye boşuna demiyorlar 😅
Savaşarak sevişmek bak o da olur jfjfj daha iyi bencede...😅
Evet 😅
Ya Yok hacı vallahi çok kötü oluyor o da. Bir tane sevgilim vardı İstanbul'da çalışırken ofiste her yalnız kaldığımızda yanına çağırıyordu. Artık var ya kadınlardan sormuştum o dönem. Bir ilişkide sürekli böyle şeyler olmamalı zaman da geçirmek önemli birlikte.
Yok ben her zaman gelemem ona. Her şeyin fazlası zarar.
Cevap
8Cevap
fark etmiyor bana
Hayır sıkıcı daralır insan ne o öyle sürekli mıç mıç mıç😂😂
Fırsatını bulduğu an istesin kaçırmasın en güzeli
Ne güzel işte tadını çıkar haha
Lavaboya gidiyorsun aaaa bi bakıyorsun orada dada
😂😂
Her fırsatta istiyorsa bunaltır bir süre sonra
Can dayanmaz 😕
Peki aynı şekilde sana yapılsa? İnsan sıkılır ya hergün her dakika
Hayır herşeyin fazlası zarar
Herkesin istediği bir şey olduğunu sanmıyorum
Herkesin değil maalesef
Abartısı sıkar
Herşeyin bir dengesi olmali
Can feda 😀
Hayır ya ben istemem
1 defa yaptimmi klitoris yanıyor zaten 2 için bı kaç dk beklemek lazım her dk her saat başı olmaz insanız yani😅 hem işimiz gücümüz var
İstemem
Benim değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?