Seksin anahtarı mı aşktır yoksa aşkın anahtarı mı sekstir?

Seksin anahtarı mı aşktır yoksa aşkın anahtarı mı sekstir?

Ben sevdiğim kadına aşık olduktan sonra seks yaparım yani evlendikten sonra olur evlenmeden olmaz.. karşımda ki kadın da buna saygı gösteren birisi olması lazım.. ama asla ve asla duygu olmadan birleşme yaşamam ben. çünkü seksin asıl zevki zaten duygular ile başlar. ve öyle biter anca. .
Bence kadın ile erkeği ayıran temel nokta bakış açısı sekse karşı. Kadın için duygularının zirvesi olurken, çoğu erkek için beden rahatlığından ibaret. Haliyle yanıt şu; kadın aşık olunca arzular (geneliyle) erkek için çekimsel gücü yüksek bir fizik bile (karşı tarafı tanımadan) yüksek arzu yaratarak sekse davet uyandırabilir
+1
Bunun normali tabii ki insan aşık olduğu kişiyle seks yapınca hem daha zevkli olur hem daha çok mutlu olur ama artık insanlar yani bizler öncesi sonra da iyi seksisin arkasından aşık oluyor.
Şimdi ben de sana sorsam bilmiyorum cevabını da iyi seks yapamayan birine aşık olur musun veya bunu ne kadar sürdürebilirsin
Aşk açmıyorsa o kapıyı, kilit bozulmuştur önüne gelene açılır o kapı. Bana tamamen ters şeyler. Duygusal bir şeyler yoksa ilerisi berisi de yok, olamaz.
Cevap
32Cevap
Önce Duygular yoğrulur sonra beden benim nazarımda..
Aşk zamanla oluşan bir olgudur gadası seks anında aşık olduğunu sanarsin
Ama biraz zaman sonra aşık olmadığının farkına varırsın
Ben hiç aşık olduğum kişiyle seks yapmadım ve yapan kişilerinde az oldugunu düşünüyorum. Bunu söyleyen kızlarında %80 i belkide daha fazlası bence hoşlantıyı aşk diye abartıyorlar. Fikrim ise bende önce seks in geldiği çünkü aşık olursam hayvani duygularımı ona karşı kullanamazdım.
İkisi de mümkün... Önce seks yapıp sonra uzun süreli ilişki (2 yıl) yaşadığım da oldu, ilişki başladıktan 3 ay sonra seks yaptığım da oldu (bana doğumgünü hediyesiydi ilk cinsel ilişki), o da 2 yıl sürdü...
Önce ask
Sevmek benimsemek hissetmek güvenmek bunlar önemli benin için her anlamda sevmeli sevildiğimi hissetmeliyim böylece askda tutku doruğa ulaşmali
Aşkın seksle ilgisi yok bence. Seks, tensel bir keyif aşksa duygusal nirvanaya çıkmak gibi bişey. Çok haz veren seks yaşamak için aşka gerek yok. Ama aşıkken seks yaşanmasi da çok muhtemel 🙂
Bence bunun bir sırası yok. İki durumda olabilir iki durumda anormal değil.
Toplumsal beklentimiz önce aşk sonra seks gibi gözüksede tam terside yaşanabilir.
Bir şey hissetmediğim biri ile seks yapmam, hissetmeliyim, arzulamalıyım o şehvete ve arzuya kapılmalıyım
Aşk yoksa duygular öksüz kalır kelimeler kifayetsiz ve bu olay dandik bir p*rnodan öteye gidemez.
Önce ve daima aşk..
Her şey onunla keyifli ve zevkli 😊
Aşksız seks olmuyor ya oluyor diyen daha hiç aşk görmemiştir
Herkesle değil tabikide ama nerede denk gelirse güzel olan herşeye aşığım zaten
Aşık olduktan sonra ya, sevmediğim biriyle yapamam..
seksten sonra aşkı tercih ederim. Böylece aşk, sexin kılıfı olmaz, ilişki çok daha dürüst yaşanır.
Frekans kuvvetli ise tadından yenmez Aşkla daha güzel oluyor yani 😉
Doğruyu istersen aşık olmak duygu arzu ve sonrasında seksi getirir
Aşkın anahtari sekstir. Seks olmadan ilişki olmaz.
bana farketmiyor gelsede olur gelmesede :D
Benim için hiç farketmez 😀
Seksten sonra aşk gelir
Değişir genellikle ten uyumu önceliktir.
Demiseksuel ve sapyoseksuelim ne yazık ki, yinede ben bilmem, kadınım bilir böyle şeyleri.
İkisi de mümkün olabilir benim için.
Hoşlanmadığım kişiyle seks yapmam
Temennimiz aşktan sonra
Cinsellik aşkın bir dilidir
Önce aşk, kesinlikle. Şu anki düşüncem öyle
Aşktan sonra gelir
seks yaşamadan olmaz bir şey
Aşık olduktan sevdikten sonra gelir
Evleninxe
aşk sonrası seks tutkulu olur
Ben onu aşktan sonra yaşadım
Aşık olduktan sonra gelir
Aşk varsa seks de pişmanlık yoktur..
Karışımı
Aşık olduktan sonra kaçınılmaz
Seks yaşadıktan sonra aşk geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?