Sevgilimle 1. sınıfken tanıştık. Tıp okuyordu şimdi okulu bitti ve beni aşağılıyor tıbbi sekreterim diye, ne yapmam gerekiyor?

Yıllarca okulu bitsin evlenelim diye bekledim maddi olarak destek oldum hep yanında oldum sırf tıbbi sekreterim diye benden utandığını söyledi ve denk değiliz diyip öğretmen veya doktorla olacağım denk değiliz dedi hak ettim mi bilmiyorum beş sene bekledim ve aramızda cinsellik geçti evlenme vaadleri verdi şimdi ortada bıraktı ailesine söylemek istiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Gündel
Güncellemeler
1 yıl
Keme
Sevgilimle 1. sınıfken tanıştık. Tıp okuyordu şimdi okulu bitti ve beni aşağılıyor tıbbi sekreterim diye, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla