Filmleri gerçek hayatına uyarlamak istersen bu dünyada yaşayamazsın filmlerin tamamen birer yalandan ibaret olduğunu anla, kendini ve vücudunu sev. Rahat rahat seks yap ve hayatın güzelliklerinin tadını çıkar.
Aslında kendı sorun diye birçok kişinin kendine güvenmediği için yaşamaktan geri durduğu erkek kadın fark etmeksizin kaygıda olduğu güzelde bir konuya değinmişsin tebrik ederim öncelikle🎆
Filmlerdekine gelirsek onların kamera açısı, film için aylar önce diyetlere, sporlara ve ekstra vücut bakımına özen göstermesi, kamera açısı gibi birçok faktör etkili. Belkide ekran arkasında o kadar da mükemmel vücuda sahip değiller ve çoğu ekrandaki gibi durmuyor ne fizik ne de yüz olarak.
Karşı cins seni sevdiyse o kusurları görmez Asyacım.✨
İçinden nasıl geliyorsa ve arzun kimden yanaysa onunla yaşarsın veya yaşamazsın. Seçen taraf sen olmalısın asla seçilen değil🏆🌸
Benim kollarımda ve bacaklarımda çok fazla kıl olduğu için ben direk çekiniyorum. ayrıca zayıf olmama rağmen göbeğim var. genetik olarakta heryerim yağlı ve kalın (parmaklar vb.) hiçbir şekilde eritemiyorum. güzel olmama rağmen kafam küçük olduğu için çoğu erkek beni beğenmiyor. ve kendimi çok kötü hissediyorum. sen yinede şanslısın.
Her insanın kusurları vardır. Siz filmlerdekini her açıdan göremiyorsunuz ama aslında o kişiler de fiziklerinden memnun değil. Bu yüzden kendinizi kötü görmeyin. Sizin fiziğinize de hayran kalan kişiler vardır ya da olacaktır.