İkimizde çalışıyoruz ama o bütün enerjisini işe veriyor, ne cinsel hayatımız var ne sosyal hayatımız.
çocuğumuza bile beş dk ayırmak yerine odanda oyuncaklarınla oyna diyor.
sevişirken uyuya kalıyor
kafqyı yemek üzeriyim ne olacak böyle
İkimizde çalışıyoruz ama o bütün enerjisini işe veriyor, ne cinsel hayatımız var ne sosyal hayatımız.
çocuğumuza bile beş dk ayırmak yerine odanda oyuncaklarınla oyna diyor.
sevişirken uyuya kalıyor
kafqyı yemek üzeriyim ne olacak böyle
Kadınların uykuya daha çok ihtiyaci vardır hormonları bir kadın olabilmesi için yani erkeklere göre daha fazla uyku gerekir. cunku erkekler uyusa da uyumasa da , hatta uykuda bile erkeklerin esnekliğini hormonlarını etkileyen bir durum olmuyor sizin büyüme gelişmeyi sağlayan hormon testesteron zaten. o da uykuya alınmıyor. kadinlar ise enerjisini onu kadın yapan östrojen için uykuya ihtiyacı vardır en az 8-10 saat hem de. ama erkek 6-7 saat uyusa bile yeterli. isre kadın olmak zor bu yüzdenkadib hem çalışıyor hem nasıl kadınlık yapsın? Hormonlara bile ters ne zaman hormonları aktif olsun bu kadının uyuyamiyor kı yeterince belki De.
İşte bu yüzden yuvayı dişi kuş kurar prensibiyle işi gücü bırak kadınlığını yap diyorum…
Bırakın erkekler çalışsın, sizde üzerinize düşeni yapın.
Sonum böyle olmaz ins işi ne
İnşallah…
Çok zor durumun
Cevap
1Cevap
Bu bosanma sebebi yardim almalısınız
Bilmiyorum bir anda gemileri yapmak da istemiyorum
Yardim almayi denemelisin ortada cocugun var özellikle onun icin onun anneye ihtiyacı var bir kere kendinden önce çocugunu düşün boşansan çocugu sana vermeleri gerekiyor
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?