İlişki yaşarken korunmayanların kendilerine saygısı olduğunu düşünmüyorum, haksız mıyım?

Önce sağlık bence tanıdığı kişiyle de yapsa risk var korumasız adamın kan testi yaptırmadan bilemezsiniz bulaşıcı hastalık olup olmadığını o yüzden kendinize saygınız olsun bir anlık zevk için mahvolmayin hiv olsaniz ömür boyu ilaca muhtaç gezersiniz sağlık çalışanıyim görüyorum insanları öyle üzücü ki birisi vardı sevgilisiyle korumasız yapmış kız hiv pozitif çıkmıştı aşırı üzücü özellikle kızlar et ete degmeli mantığına uyupta hata yapmayın sakın.
Güncellemeler
1 yıl
Korunun diye boşuna demiyorlar burada bile diyorlar sizi sizden çok düşünüyorlar re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (255, 255, 255), justifyLeft
İlişki yaşarken korunmayanların kendilerine saygısı olduğunu düşünmüyorum, haksız mıyım?
Cevapla