Cinsel Yaşam Kızlar, mastürbasyon yaparken bir saatten fazla sürmesi anormal bir durum mudur? pookemon61 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 mastürbasyon normalde ne kadar surmeli Güncellemeler1 yıl Guncell Kızlar, mastürbasyon yaparken bir saatten fazla sürmesi anormal bir durum mudur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Çok istekliyseniz değil bence 0 22 Yorumla pookemon61 1 yıl İstekli olmazsak sorulur mu bu soru Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Doğru gerçi o yüzden sıkıntı etmeyin Yorumla pookemon61 1 yıl Yorulma oluyor ama kolumda derman kalmıyor ki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Olsun ya bana da oluyor ama istek olunca işte umursamıyorsun bazen Yorumla pookemon61 1 yıl Diğer olani soyleyebilsem burada acikca Yorumla pookemon61 1 yıl En üstü kapali sekilde demeye calisim asiri kizarma oluyo Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Tahriş oluyor sanırım anladım E o zaman biraz tabi ara vermek gerekir ya da isteği bastırmak Yorumla pookemon61 1 yıl Hergun iki uc yapan nasil ara versin ki o istek gider mi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl O da irade meselesiHer gün 2-3 çok fazla değil miBir uğraşınız yok sanırım Yorumla pookemon61 1 yıl Varya uğraşım 😜 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl O anlamda değil hoş kgjk Yorumla pookemon61 1 yıl Anladim azcik espiri katim dedim var tabi ki ugras is guc falan ama zaman kalınca ugrasmaya devam Yorumla pookemon61 1 yıl Senin mastürbasyon mu sadece yoksa cinsellikte var mı yaninda Yorumla Cevap sahibi 1 yıl mastürbasyon sadece ama ben bu kadar sık yapmıyorum Aylık yapıyorum genelde Yorumla pookemon61 1 yıl Aylik mi taksit oder gibi aylik mi olurmus bari 3 aylik yap emekli maasi gibi olsun 😜 cinsellige dair hiç mi bisey yasamadin peki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yok ayda 2-3 kere işte jgjkBen isteğimi bastırabiliyorum ondan öyle hem de boş zamanım yok o yüzden Hayır ben evliliği bekliyorum tercihim bu Yorumla pookemon61 1 yıl Dusuncene saygi ve sevgi duyuyorum herkesin fikri ayni olmuyor tabi ki vakit olmuyor derken cok mu yoğun çalışıyorsun ki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Öğrenciyim çalışmıyorum ama hayat akışı işte Hemde aile evinde kalıyorum o yüzden Yorumla pookemon61 1 yıl Himm aile evi sıkıntı bide kalabalik ise Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Kalabalık değil ama evet sıkıntıAma gerçi sorun değil Ben alışığım isteğimi bastırmaya Ki mastürbasyon bağımlısı olmaktan iyidir bence Yorumla pookemon61 1 yıl Rahatlamak guzel bisey ama bence istegi bastirmak sacmalik vucuda haksizlik Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yok ya gerekiyor bana Bence mastürbasyon bağımlısı olmak saçmalık Ötekinin bir zararı yokÇünkü temel ihtiyaç değil benim için (Her ne kadar ihtiyaç bile olsa) Yorumla
Ecm42 Takip Et Xper 7 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl 20 dk falan 1 1 Yorumla pookemon61 1 yıl Bencede kisa bir süre Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Özelimi konuşmayı sevmiyorum
Çok istekliyseniz değil bence
İstekli olmazsak sorulur mu bu soru
Doğru gerçi o yüzden sıkıntı etmeyin
Yorulma oluyor ama kolumda derman kalmıyor ki
Olsun ya bana da oluyor ama istek olunca işte umursamıyorsun bazen
Diğer olani soyleyebilsem burada acikca
En üstü kapali sekilde demeye calisim asiri kizarma oluyo
Tahriş oluyor sanırım anladım
E o zaman biraz tabi ara vermek gerekir
ya da isteği bastırmak
Hergun iki uc yapan nasil ara versin ki o istek gider mi
O da irade meselesi
Her gün 2-3 çok fazla değil mi
Bir uğraşınız yok sanırım
Varya uğraşım 😜
O anlamda değil hoş kgjk
Anladim azcik espiri katim dedim var tabi ki ugras is guc falan ama zaman kalınca ugrasmaya devam
Senin mastürbasyon mu sadece yoksa cinsellikte var mı yaninda
mastürbasyon sadece ama ben bu kadar sık yapmıyorum
Aylık yapıyorum genelde
Aylik mi taksit oder gibi aylik mi olurmus bari 3 aylik yap emekli maasi gibi olsun 😜 cinsellige dair hiç mi bisey yasamadin peki
Yok ayda 2-3 kere işte jgjk
Ben isteğimi bastırabiliyorum ondan öyle hem de boş zamanım yok o yüzden
Hayır ben evliliği bekliyorum tercihim bu
Dusuncene saygi ve sevgi duyuyorum herkesin fikri ayni olmuyor tabi ki vakit olmuyor derken cok mu yoğun çalışıyorsun ki
Öğrenciyim çalışmıyorum ama hayat akışı işte
Hemde aile evinde kalıyorum o yüzden
Himm aile evi sıkıntı bide kalabalik ise
Kalabalık değil ama evet sıkıntı
Ama gerçi sorun değil
Ben alışığım isteğimi bastırmaya
Ki mastürbasyon bağımlısı olmaktan iyidir bence
Rahatlamak guzel bisey ama bence istegi bastirmak sacmalik vucuda haksizlik
Yok ya gerekiyor bana
Bence mastürbasyon bağımlısı olmak saçmalık
Ötekinin bir zararı yok
Çünkü temel ihtiyaç değil benim için
(Her ne kadar ihtiyaç bile olsa)
20 dk falan
Bencede kisa bir süre