Türkiye’deki evliliklerin büyük çoğunluğunun amacı belediye onayıyla seks yapabilmek. Sizce de öyle değil mi?

Toplum, evlilik dışı cinsel ilişkiyi normal karşılasa evlenen insan sayısında sizce de ciddi düşüş olmaz mı?
Türkiye’deki evliliklerin büyük çoğunluğunun amacı belediye onayıyla seks yapabilmek. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla