
Böyle bir algı var ve bu durum kıskançlıktan ilişki sonlanmasına kadar pek çok şeye sebep oluyor. Yakışıklı diye başka kadınlarla da sevişmek zorunda mı?

Böyle bir algı var ve bu durum kıskançlıktan ilişki sonlanmasına kadar pek çok şeye sebep oluyor. Yakışıklı diye başka kadınlarla da sevişmek zorunda mı?
Valla ben erkeğimi kıskanırım.
Zekasından başka kadınların faydalanmasını bile kıskanırım mesela😂 onun bilgi birikiminden tek ben faydalanayım isterim.
Kaldı ki yakışıklı olması da kıskandırır. Bakan kadının içi gider filan, fazla yakışıklı olmamalı🤣🤣 ortalama iyidir her daim.
Adam akademisyen, öğretim görevlisi ise ne olacak ya da çok popüler birisi ise? Jdjdk
Kıskanırım çok ben
O belli jdjdj
Peki bu algı niye var sence?
Çünkü çoğu yakışıklı erkek bir miktar capkindir
İyi bari çoğu yazmışsın jdjdk
Hepsini denemedim ondan bi miktar pay bıraktım jxkdkd
Ooooo cüretkar cevap djsjsk
Benim denediğim tüm yakışıklı erkek miktarının %0,000001 i falandır dünyanın nüfusu kaç milyar oldu😂😂
Şimdi yanlis anlaşılmak da istemem yane🤣
Ahahaha o zaman 3 sıfır daha ekle oraya jdjdks
Hesapladın mıı👁👁
Milyarlardayız o 0'ları hesaplamama gerek yok milyonluk o sayı ndjdk
3 tane 0'lık ilişkin olmamıştır jdjdk
Doğru evet😂😂
Jdjdk
Aman ya aldatsın ne olmuş dünya çapında sanki tek aldatılan kadın ben mi olacağım sanki aldatan kendini aldatır niye yaşanmamış bir şeyin olma korkusuyla kendimi mahrum edeyim ki :D O yakışıklıysa ben güzelim sıkıntı yok.
Ahahah boşuna fenomen olunmamış belli.
Aslında düşunce bu olmalı, böyle düşünen kadınlar aldatılmıyor. Aldatılmayı bekleyen ve düşünenler o enerji ile kendini gerçekleştiren kehaneti oluşturuyorlar.
Çok iyi bakış açısı.
Teşekkür ederim
Peki sence bu algı neden var? Hemcinslerin neden senin tam tersin şekilde davranıyor?
Ben özgüven eksikliği olarak yorumluyorum
Hem cevap hem yorum için teşekkürler efenim.
Ricalar ✨
Teşekkürler 💫
Ricalar
Bu düşüncenin sebebi yakışıklı erkeğe talebin daha çok olması ve o erkeğin daha kolay kadın bulabilmesi.
O kadında kendinden güzel olunca bu sefer biz kendimize yediremiyoruz
Sadece güzellik yeterli mi ki?
Sadece Lost dizisindeki oyuncuların gerçek hayatlarından çok konuşulanniki örnek vericem. Bence bu da yanlış bir algı.
Bence arada fark yok. Erkek kavramı ülkelere göre değişmiyor.
Genellemenin dibine vurdun bu gece jdjdk
Şanssızmışsın.
Her yakışıklı erkek aldatmadığında anlarız sjdj
Ahahaha burada sataşmam lazım
Şimdi başta her olmasa neyse ama her olunca hepsinin birden aldatmaması mı lazım yani? Jdjdkd
Ben de onu diyorum hepsi birden de aldatmamalı ya. Şu bir gerçek, birkaç tane istisna içün kaide bozulmaz :D
Ahahaha fazla doğru yazdın hak vermekten başka yapabileceğim bir şey yok
Umarım istisnaların da türleri tükenmez jdkdk
Biz de öyle umuyoruz
Organiq bir şekilde teşekkür ederim 😅
Ahahaha o nasıl oluyor? Jdkdk
En doğalından yanisi shdja
İyiymiş.
Bir de yapay rica etsem? Bakim o nasıl oluyormuş jdjdk
Bitti :D
Tek teşekkür stoğu var yani, neyse artık bir dahakine jdjdk
Cevap
1Cevap
anlamazlar maalesef.
Her yakışıklı erkek bence de aldatmaz. Sıkıntı yakışıklı ve talep gördüğünün farkında olan maymun iştahlı erkeklerdir.
Peki neden böyle bir algı var sence?
Ben yakışıklıyım farkindaligindaki pek çok erkek bir başka yetisini geliştirmeye yeltenmiyor bence. Kadınlar tarafından ilgi gördüğünün dolayisiyla seçim şansının kendinde olduğunun yanilgisinda oluyor. O olmazsa bu olur dusuncesinde hareket ediyor. O yaşa kadar beslenen özgüvenini yıkacak biri hayatına girince de başka biri ile tekrar tamir etmeye yelteniyor. Hepsi değil ama ne yazık ki pek çoğu böyle bence.
Çooook iyi bir analiz ya bu.
Cinsellik ve ilişkiler hakkında üzerine baya düşünmüş, bu işin felsefesini yapmış gibisin jdkdk
Nasıl izliyorsun ve sence neden böyle oldu?
Evet evet o anlamda sordum. İyi gözlemlemişsin o oradı 5'te 4 yapalım hatta jsjsk
Sen nasıl böyle farklı kalabildin?
Kitapların içine girmişsin ama hapsolmamışsın bak oradan hem kendin çıkıyor hem de oradakileri çıkartıyorsun.
Günümüz sosyalliğinde bence kurmayalım zaten sosyal ilişkiler jdkdk
Farklısın.
Yakışıklıların pek aldatma riski yok gözü doyuyor zaten nerde çirkin var aç gözlü ondan çıkıyor 🤭🤭🤭
Hay ağzına sağlık yaa jdjsk
Peki bu algı neden var sence?
Oooo hem iddialı, hem başka açıdan bakmalı, hem de sert jdjsj
Sizi daha fazla görmek isteriz efenik bu etikette, renk kattınız jdjsk
Az ve öz buysa jssjsk
Demek ki Rozes hanımı yazdırtacak şeyler bulmak lazımmış anlaşıldı. Aklımızda olsun jdkdk
Asıl biz teşekkür ederiz efenim.
Evet onu anladım ama kısa da olsa içerik çok geniş, bir iki kelimeyle adam öldürme potansiyelin var djsjks
Hadi bakalım.
O kadarcık var evet jdjdk
Görsel 🥹 öhömmm.
Her yakışıklı erkek değil, her erkeğin aldatma potansiyeli var tabi istisnalar kaydeyi bozmaz.
Neden her erkeğin aldatma potansiyeli var istisnalar hariç?
Çünkü erkeklerin gözü doymuyor istisnalar hariç😅
Ahahaha o istisnalar harici hep ekle böyle güzel jdkdk
Peki aynı şekilde kadınlar da yok mu?
Vaaaaarr ama kadınlar erkekler kadar gözü aç değil istisnalar hariç ahahahhaa
İstisnalar kelimesi de senin engellerim kelimesine benzemeye başladı djdkdk
Genelleme yaparsam linç yerim biliyorum ondan istisnalar diyerek yırtıyorum 😅
Akıllı infini jfjdkd
Herşeyin dış görünüşten ibaret olmadığını anladıklarında..
Peki bu ne zaman olur?
Çoğunluğun anlaması durumu yani. O zor hatta imkansıza yakın. Kadınların en büyük zaafı, en zayıf noktası.
Bir kadına güzelliği üzerinden iltifatlar edip modunu da yükseltebilirsin, hakaretler edip yerin dibine de sokabilirsin.
Yakışıklı erkek konusuna dönelim çok dağılmadan😄
Özgüvenli bir kadın aldatılmaktan korkmaz. Çünkü o durumda gerekeni yapar. Aldatıldı diye hayatı bitmez. Tüm hayatı hayatındaki erkek değildir. O yüzden yakışıklı erkekden de korkmaz diye düşünüyorum..
Şu alt paragraf neden imkansıza yakın peki? Olsa nelerin değisebileceğini neden fark etmiyorlar?
Zabaa zabaa içimi kararttın jdjdk
Fakat haklısın.
Jdjdkdk
Herkes aynı olmayabilir 🌜💐
Neden aynı olduğu düşünülüyor?
Zihin birden fazla kez tanık olduysa bu konuya devamında önce bunu hatırlıyor
Oooo teknik bir açıklama olmuş bu. Sütten ağız yanma mevzusu yani, güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?