Hangisi avantajlı sizce
İsterse hangisi daha önce yapar?
Hangisi avantajlı sizce
İsterse hangisi daha önce yapar?
Erkek olmayı çok isterdim çünkü en zevkli şeyde acıyı yine biz çekiyoruz😔 Kızlık zarı desen var, yumurtalık desen var, hamile kalma derdi de var, ilk başlarda acıyıda biz çekiyoruz? Gerçekten erkek olup hiç sıkıntı çekmeden bir kızla ilişkiye girip o duyguyu hissetmek isterdim nasıl bir duygu mesela? Kızlık zarının içine girerken ne hissediyorsunuz? Olan yine bize oluyor ya hamile kalma korkusu, adet sancısı, kızlık zarı... Bizim niye hep hayatımız stresli ya cinsellikte bile kadınlar zor durumda kalıyor...
Senacıgım o konuda hakli olabilirsin ama bi erkek öylr kolay kolay cinsellige giremez yaş 20 askere gidicem daha tık yok ama bi kız 18 29 yaşında isterse kolay kolay bişeyler yapabilir düşüncesindeyim penisi içinee hissetmekte zevkli olmalı bence
Eskort benlik degil yaa sevgili tadını vermez
Diyorum ya 18 yasindada olsan sen istedikten sonra hertürlü yapıyorsun ama erkek zor olmuyo oyle hemn
Tip le alakası yok ama işte
Kadın çünkü her an seks yapacak birini bulabilir
Buldunmu pekii
Buluyorum
Eic için teşekkür
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Kadının avantajı daha çok gadası
Farkındayım ;)
Kadın istediği zaman birini bula bilir erkek için bu süreç biraz uzaya bilir.
Aynı ben 20 yasindayim askere gidicrm daha tık yok ama 18 19 yasinda bi kız isterse en güzel yaşlarında yaşayabilir
Erkekler daha önce yapıyor ama kadınlar daha şanslı çünkü isteyince yapabilirler kendi kararları yani erkekte bu yok istiyorlar ama yapamiyorlar
Yaş 20 askere gidicem daha tık yok maalesef kadın olsam 18 19 da istedigim an yapabilirdim misal
Kadınlar
Hak veriyorum
Ikiside alev alev yanmalı
Niye sen ikisinden biri degilmisin
kadın tabiki
@Evli_İrem o kadar haklısın kii
@kartal17277 kadın isteyince hemn bulabiliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar