4 yıldır ayrıl barış ilişkisi yaşıyoruz, her buluşmadan birlikte oluyoruz. İlişkiye zararı olur mu?

Sevgilimle her buluşmada hemen hemen birlikte oluyoruz ciddi de düşünüyoruz ilişkiye zarar verir mi
4 yıldır ayrıl barış ilişkisi yaşıyoruz, her buluşmadan birlikte oluyoruz. İlişkiye zararı olur mu?
Cevapla