Ya öyle olmadı biz başlamıştık işte bir şeyler yapıyorduk onu yapınca gözlerini açtı hafif güldü böyle senin ananı * der gibi sonra bir tane tokadı vurdu şerefsiz dedi kimle lan falan filan hem gülüyor hem kızıyor ama hani kızı da kucağımda duruyor hem gülüyor hem öpüyor hem vuruyor anlamadım yani değişik bir şeydi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
Sütyen kopcasını açmakta bir şey yok ki ayrıca yaşasa nolacak ki tabi sana yaşamadım dediyse orası ayrı
Belki de senin sütyenin tek geçiçliymiş ve hafifmiş🤗😌
Olabilir
🥹🥹Bilmiyorum
İşi biliyor
Bu kadar da basit düşünmeyin bazı şeyleri. Diyelim ki dediğin gibi, ne yapacaksaksın, terk mi edeceksin?
Bu yaşıma geldim awk şeyini hala açmayı beceremiyorum 🤣 yani bunun az ya da çok sevişmişlikle alakası yok 😂😂
daha önce ilişki yaşamışsa talimli olup hızlımı açıyor demek,
Tek elle açarım , hemde 2 parmakla zor degil. Evet dusundugun gibi çok kadın.
o yine açmış ben olsam bekleyemez kopartır atar saldırırdım
Evet çok tecrübeli eski pompacılsrdsn belli
Enişte pro tek eliyle bir hamlede sen üzerindeyken bile yapıyorsa milli takım ilk 11
Benim hiç bilmediğim bişey ama ilkinde huc bir erkek onu tek hamlede açamaz yani
Hiç açmadım bilmiyorum sdklşfjclsşdkf ama zorlanacağımı sanmıyorum ya
Ondan kolay ne var ya tek elimle hatta iki parmagimla aciyorum fazla abartma bence
Hhaha benimki hala tam bilmiyo canım kcoam
Kaç yaşında
Hak edene açtır
hep sen açıyorsun demek ki 😉 adamcağız ilerletememiş
İki üç tane kanca ya açmak zor değil ki zaten tek elle
Muhtemelen. Bir tecrübe göstergesi olarak kabul edilebilir. Ama geçmiş geçmiştir. Kurcalama bence..
Ben bunu yaşadımmmmm sevgilimle sevişmeye başladık tam elimi arkasına attım tek elime açtım bi tokat yedim offff dkdkdkdk
Ndisndjdhirnxubd iyi yapmış
Ama varya o gün bir dayak yedşmmm
Ayrılık sebebi
Yok öyke olmadı ama dur anlatcam
Neyi
Ya öyle olmadı biz başlamıştık işte bir şeyler yapıyorduk onu yapınca gözlerini açtı hafif güldü böyle senin ananı * der gibi sonra bir tane tokadı vurdu şerefsiz dedi kimle lan falan filan hem gülüyor hem kızıyor ama hani kızı da kucağımda duruyor hem gülüyor hem öpüyor hem vuruyor anlamadım yani değişik bir şeydi
İçinde kaç dk kaldı önemli olan o :)) deneyimden yola çıkacaksan
Belki kendi dw kullanıyodur
Hahahah
tek elle tek hamlede açabiliyorum
Zormu aciliyo zaten
Dilimle açarım 😄
:) senin ilk sütyeni açan bu kişi mi
Mehmet profesyonelce açtıysa o zaman çok açmıştır
Nesi zor ya iki parmakla şak diye açılıyor
Olabilir sormadım mi hic
:) ne demeli bilemedim
Kendisinden tecrübeli bence
Ben iki parmakla aciyorum kotumuyum. simdi
Tek el iki parmak sağ sol. farketmez 3 saniye sürmez çit attiririm
Ne var onda açamıcak kanca sonuçta
Ben yillardir acamam :)
Tek elle acıyom oda bişey mi 😀
Sende kendini basit açtırmışsın
Senin ki çok bol olmasın 😉
Tek elle açtıysa level üst seviyedir
Açanı görünce şok olma
kendisine sormadın mı?
adam prof memeci 😂😂
İlk deneyimler de zor olmalı
p. no izlerkende öğreniyosun dert etme
Hahhah haklısın yaa tek ellede açılmıyor
El becerisi iyidir ya da full tecrübelidir
belli olmaz
Evet kesin
:D :D :D :D :D
değil alakası yok
Tecrübeli
Açılır çok basit
Evet
Neden açtı ki
Kendin aç
Zor olmaz tecrubelidir
Tecrübeli
Kolay çok zor değil ama tecrübeli olabilir
Heves varsa
Ben genelde yırtıp açıyorum daha kolay oluyor 🤣
Yaşamış olabilir
Olabilir
Tecrübe
deneyimli kesin
tek elle mi?
Yapmış krall 😂