Hayatında hiç sevgilisi ve kız arkadaşı olmayan eşim evlendiğimiz gece 6 posta attı, çok değil mi ya?

Sizcede çok değil mi ya, zaten evliyiz sürekli yapıcaz ilk geceden niye bu kadar abarttı?
Güncellemeler
1 yıl
Her 30 dk arayla 6 posta attı tüm gece seviştik böyle şeymi olur evlilik böyle bir şey değilki 🥺
Güncellemeler
1 yıl
Açıkçası ben rahatsız oldum ancak dile getirmekten utanıyorum
Hayatında hiç sevgilisi ve kız arkadaşı olmayan eşim evlendiğimiz gece 6 posta attı, çok değil mi ya?
Cevapla