Ya ben zaten evlenmek istiyordum ama sevgilim yoktu hiçte olmadı zaten, okulumu bitirdim işe başladım dedim Aileme ben evlenmek istiyorum artık zamanı geldi, tamam dediler, teker teker belli aralıklarla önüme 4 kişi getirdiler, sonuncusu olan eşimdi işte, aşık olmadım tabikide, ama ısındım dedim bir konuşalım biraz tanıyalım birbirimizi bakalım ne olucak 1 yıl konuştuk görüştük birbirimizi tanıdık en son ben artık iyice ısındım ve sevmeye başladım sonra evlendik
Peki ilk 3 kişide neleri eksik gördün? Dış görünüşü mü kötüydü ya da ne bilim fazla kıskanç miydi ya da başka bişey, bana spesifik örnek verir misin onlar hakkında?
Ben dış görünüşe açıkçası çok önem vermem, veren kadınlar var mı? Elbette. Ama yakışıklı olup, beni üzecek karakteri kötü bir erkekle evlenmektense ömür boyu bekar kalmayı tercih ederim, aslında diğer adayları es geçmemin tek bir sebebi vardı yaşları çok büyüktü, yoksa hepsi normal tiplere normal işlere sahip normal insanlardı, aramızda yaş farkının en az olduğu kişi eşimdi, (aramızda 2 yaş var.)
Birde diğerlerinin konuşma ve hitabetlerini beğenmedim, bir insanın ne karakterde olduğu az çok konuşma şeklinden belli olur, bende bir huy var rol yapmaya çalışan insanları hemen yakalıyorum, o yüzden bana samimi gelmediler.
Bu arada ben de senin soruna yanıt vereyim sen emek verip yanıtladin o kadar, eşin gibi çok insan var ve artık cinsel açlık yaşadığı için bunun patlamasini yaşıyor, ama merak etme bir kaç ay sonra o da monotona biner, ama bence hızlı koşan atı misali hevesi cm abuk bitmesin diye kendisine sınır koy ki daha uzun süreler de devam edebilsin cinsel ilişkiniz
Ben zaten az az yapma kanaatindeyim, bir yere kaçtığım yok evlendik, onun eşiyim, ama o sanki bir yere kaçacakmışım gidecekmişim gibi kaybetme korkusu yaşıyor gibi hissediyorum.
Doğru tespit, bu duygu bende bile oluyor birisi hayatıma girse kacacakmis sanki diye hissediyorum. ne yaparsan yap o düşüncesini yok edemezsin hep olacak, sadece seninle yataktaki mevzusuna iyice alışana ve doyana kadar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ben olsam seni bayıltana kadar devam ederdim. Aslolan alınan zevk ve hazdır. Bunca sekse rağmen sen neler yaşadın? Hiç bir şey mi?
6 abartı olmuş, üstelik ilk ilişkiden sonra biraz zaman geçmesi sağlığın açısından daha doğru olurdu
Şunu çok merak ediyorum, nasıl tanıştınız? Görücü usulü mü? Yoksa sosyal medyadan mi?
Gorucu usulü
Peki onun mesleği ne seninki ne? Hangi şartlarda birbirinizi kabul edebildiniz merak ediyorum bunu.
Eşim eczacılık okumuş, eczanesi var şimdi, ikincisini açmayı planlıyor, ben Anaokulu öğretmeniyim.
Bu aracı kişiler sizin akrabalarinjz mi yoksa arkadaş çevreniz mi tanıştırdı peki?
Ya ben zaten evlenmek istiyordum ama sevgilim yoktu hiçte olmadı zaten, okulumu bitirdim işe başladım dedim Aileme ben evlenmek istiyorum artık zamanı geldi, tamam dediler, teker teker belli aralıklarla önüme 4 kişi getirdiler, sonuncusu olan eşimdi işte, aşık olmadım tabikide, ama ısındım dedim bir konuşalım biraz tanıyalım birbirimizi bakalım ne olucak 1 yıl konuştuk görüştük birbirimizi tanıdık en son ben artık iyice ısındım ve sevmeye başladım sonra evlendik
Peki ilk 3 kişide neleri eksik gördün? Dış görünüşü mü kötüydü ya da ne bilim fazla kıskanç miydi ya da başka bişey, bana spesifik örnek verir misin onlar hakkında?
Ben dış görünüşe açıkçası çok önem vermem, veren kadınlar var mı? Elbette.
Ama yakışıklı olup, beni üzecek karakteri kötü bir erkekle evlenmektense ömür boyu bekar kalmayı tercih ederim, aslında diğer adayları es geçmemin tek bir sebebi vardı yaşları çok büyüktü, yoksa hepsi normal tiplere normal işlere sahip normal insanlardı, aramızda yaş farkının en az olduğu kişi eşimdi, (aramızda 2 yaş var.)
Anladım, teşekkür ederim yazdıkların için :)
Birde diğerlerinin konuşma ve hitabetlerini beğenmedim, bir insanın ne karakterde olduğu az çok konuşma şeklinden belli olur, bende bir huy var rol yapmaya çalışan insanları hemen yakalıyorum, o yüzden bana samimi gelmediler.
Peki siz eşinizle tanıştığınızda yaşlariniz kaçtı ikinizin?
Ben 27 o 29
Diğer gelenler 35+ idi.
Bu arada ben de senin soruna yanıt vereyim sen emek verip yanıtladin o kadar, eşin gibi çok insan var ve artık cinsel açlık yaşadığı için bunun patlamasini yaşıyor, ama merak etme bir kaç ay sonra o da monotona biner, ama bence hızlı koşan atı misali hevesi cm abuk bitmesin diye kendisine sınır koy ki daha uzun süreler de devam edebilsin cinsel ilişkiniz
Ben zaten az az yapma kanaatindeyim, bir yere kaçtığım yok evlendik, onun eşiyim, ama o sanki bir yere kaçacakmışım gidecekmişim gibi kaybetme korkusu yaşıyor gibi hissediyorum.
Doğru tespit, bu duygu bende bile oluyor birisi hayatıma girse kacacakmis sanki diye hissediyorum. ne yaparsan yap o düşüncesini yok edemezsin hep olacak, sadece seninle yataktaki mevzusuna iyice alışana ve doyana kadar.
Ne güzel işte. Adam ilkini seninle yaşamış. Şimdi kalmadı artık böyle
Gerçekten ilki olduğuna emin misin amatörce miydi tecrübeli gibi miydi olay esnasında😂
Konumuz bu değil, sen soru dışına çıkıyorsun ya soruyu cevapla ya da sus
Kanka gerçekten ilkiysen normal adam senelerin birikimini atmış zamanla o azalır ama ilki değilsen azalmaz alışmalısın🥲
İlkiyim
O zaman normal 1 2 ay sonra tek postaya düşer o rahat ol
Olum ben 1. Yi atmadan kız altımdan kaçıyor yeter diyor
Gayet normal daha fazlada olabilir
Yillarin acisini cikarmis
Ske ske dile getirmiş işte seni
Adam dolmuş yıllardır, acısını da senden çıkarmış.
Zamanla azalır.
Zamanla 1-2 postaya inecek zevkini cikar
Ahahahahha
nası dayandın ya dınlendırmesı lazım bakıreysen
kızlık bozulduktan sonra acıdan bır daha gırdırmemıstı bıle sen neden bu kadar ızın verdın
Biraz zaman geçsin düzene girer
İlki senmisin
Evet
Bu nasıl ilk be, demekki ikinci olsan 12 atacak
Haksız mıyım
Abartmayın
Kesinlikle. 6 ne ya
İlk günlerde normal yılların birikimi
Demekki seni çok arzuluyormuş ten uyumunuz yüksek
Kaynaşmak için
Yılların birikimi sende patlamış
Yılların acısını
Yok artık
Oha hsjdj 6 nasıl dayandı djdjf ilaç kullanmıştır
Trole gel
Ya sabır birde bunlar türedi
😁😁trol
Tamam dayı trolüm bunu duyunca rahatlayacaksan al trolüm bak bak TROLLLÜM 🤷💆
Gerçekten mi
Cidden
Neden yeter demedin
Çok etkilemişsin demekki
Nasıl dayanabildin