
Tutku ve şehvet bir kadına yatak dışında neler yaptırır?

Tutku ve şehvet bir kadına yatak dışında neler yaptırır?
Ne yapar bilemem ama o erkeği kaybetmemek için her şeyi yapan kadın kendine saygısızlık etmiş ezik ruhlu bir kadındır. Zamanla kölesi olur, erkek öldürse orgazm olacak hale gelir.
Oooo sert.
İşin ciddiliğinden biraz sıyrılırsak, erkekler öldükten hemen sonra ereksiyon olabiliyor ama kadınlarda benzer bir şey var mı bilmiyorum jdkd
Düşünsek de bulamayız boş ver jdkdk
Duygusal olarak da tatmin oluyorsa pek çok şeyi görmezden gelir yanında kalmak için ama yalnızca cinsel doyumsa kolay vazgeçer
Peki gömezden gelirse onu elinde tutmak için neler yapar?
Bu daha çok senin de dahil olduğun bazı kadınların yapabileceği bir şey gibi geliyor. Sesini beğenmediği ile iletişim kurmamak gibi jgjhjk
Belli jdjdkd
Bu da bence çok güzel bir şey. Diğeri kontrolsüzlüğe sebep oluyor.
Hakaret, küfür, 3. kişilerin bilgilerini yasa dışı yollarla temin etme, tehdit, şantaj..
Bir an erkek ne yapar mı diye sordum ya ben diye düşündürttü bu cevabın.
Fakat soruyu en fazla anlayan ve detaylandıran da bu cevap.
Kadınlar da bunları yapabiliyor yani?
İnanması zor ama evet. Sorulduğunda da bunu evladı için yaptığını söylüyor. Oysa alakası yok kocasını kaybetme korkusundan aklını kaybetmiş bir kadın..
Tam istediğim gibi bir cevap, durum.
Peki sence bu düşüncenin veya psikolojinin sebebi ne? Yani altta yatan his?
Bencillik. Benim yanımda olsun da ne olursa olsun düşüncesi.
O evde hiçkimse huzurlu olamaz. - mış gibi yaparlar. Evlilik değil evcilik onlarınki.
Çok teşekkür ederim detaylı cevapların için.
Evlilik için sormamıştım ama aslında fark yoktur. Sonuçta kadın erkek ilişkisi. Evli kadın da bir kadın.
Bu şekilde olan evlilik konusunda da bence haklısın.
Rica ederim. Köle /sahibe ilşkisi daha çok. Erkeğin boynunda bi tasması eksik.
Şimdi sen yazmaya devam edince merak ettim. Peki bu devam ediyor mu hâlâ?
Ölmediği sürece o kadından kurtulamaz. Manipülasyonun envai çeşidi mevcut. Devam ediyordur muhtemelen. Uzun süredir iletişimi kestim iksiyle de, ortak arkadaşlarla da.
Peki erkek gerçekten köle mi yoksa durumu mu köleye uygun bir durum demek istedin?
İyi yapmışsın.
Kadın erkeğin selsm verdiği dişi olan herkese aba altından, üstünden sopa gösteren bir kadın. Erkeğin parasını da alıyordu elinden. Harçlık bırakıyordu sadece. Bu durumun normal olduğunu zannediyordu erkek.
Cinsel açıdan kullanım,
Duygusal açıdan kullanım,
Maddi açıdan kullanım söz konusu. Köle ama farkında değil.
Ne güzel yazmışsın.
Şu durum başka bir seviye ama iyi ki hiç evlenmemiş ve hadi bu neyse ama böyle toksik herhangi bir şeye maruz kalmamışım diyorum bazen.
Tekrar çok çok teşekkürler. Olabilecek en uç noktalardan bir örnek yazdın bana.
Rica ederim iyi geceler.
İyi geceler.
Cevap
1Cevap
Kadın bi erkeği kaybedip başka bi erkeğe geçer sonuçta dünyadaki tek erkek o değil
Bazen duygusal ve psikolojik sebeplerden bunu yapamayabilir. Aynı şekilde erkek de yapamayabilir.
Bunu yapamayan kadın ne yapar onu merak ediyorum.
O miktarda ondan içerse kendini de hatırlamayabilir jdkdk
Fakat günlerce, haftalarca şişe şişe alkol veya bu dediğne benzer şeyler deneyip unutamayanlar var.
Bu unutmuş halin mi?
Mesela bir arkadaşın senden bir şey almanı istedi fakat hatırlattığında sen unutruğunu fark ettin, hatta bir kez daha hatırlatmak durumunda kaldı diyelim.
Bu unutmak, sana başkası hatırlatınca hatırlarsın.
Fakat sen gün içinde ona bunu alıcam, şu zaman alıcam diye tekrar tekrar düşünürsen bu unutmak olmaz.
Gerçekten unutsaydın üsttekini yazamazdın. Birinin sana sen şunu yaşamıştın ya diye hatırlatması gerekirdi.
Olduran var ama olmamalı haklısın.
Bak şimdid aha doğru oldu, duyguları silmişsin, unutmamışsın bir daha yaşamamak için.
Doğrusu da bu.
Takdir ediyorum seni.
O erkeği kaybedebilir.
Kaybetmeme ihtimaline odaklanıyoruz ama kaybedebilir.
O zaman, ne yapar da kaybeder?
Onu kaybetmemek için uğraşırken daha çok hata yapıp kaybeder.
Hatalara spesifik bir örnek verirsem, onu kaybetmemek için onu çekmek adına yeni fantezilerle onu çekebilir.
Onu kaybetmemek için kıskançlığından ötürü yanlış adımlar atabilir.
Erkek evliliğe hazir olmadığı halde onu evliliğe sürüklemeye çalışabilir.
Erkeği köleleştirmek isteyebilir.
Bunlar baştan sona hatadır. Yapmayınız, yaptırmayınız kızlar.
Alttakiler evet sebep olabilir ama en üstteki niye olsun ki? Bu iyi bir şey değil mi?
Hayır değil.
Tecrübe işte, detaylandıramıyorum burada.
Değil... Hatta bir felaket.. Normalde yapmak istemediği bir fanteziyi, sırf belki erkeğimi böyle daha çok elimde tutabilirim düşüncesi ile yapabilir.. Ve bu süreçte eziyet çekebilir, psikolojisi mahvolabilir, kriz geçirebilir.
Bazen insan bu kadar çaresiz kalabilir.
Detaylandırmana gerek yok, hapmak istemediği bir fanteziyse evet tamamdır. Ben ilk okuyunca isteyeceği olarak anladım. Bu yeterli.
Sonunda kamu spotu gibi bilgilendirme güzel olmuş.
Her şey yaptırıyor.
Yatak dışında yapabileceklerine bir örnek istesem?
evlenir
Erkeğin çok evlenesi olmaz şu durumda.
O anlamda, tamamdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?