İlişkiden sonra eskilerinden bahsetti moralim bozuldu, abartıyor muyum?

Sevişme yoluyla oldu ileri gitmedik ama böyle tam orgazm oldum kucağında yatarken biriyle yaptığımda çok geliyorum böyle dedi. Ben de edilecek laf mı bu şimdi dedim sinirim bozuldu öteki odada yattım. Özür diliyor da moralim bozuldu yani bilsem de bakir olmadığını eskilerini duymak istemiyorum yani. Saçma saçma bu ne şimdi o kadar şey yaşandı saçma sapan bir laf yüzünden iyi hatirlamicam bu olayı.
İlişkiden sonra eskilerinden bahsetti moralim bozuldu, abartıyor muyum?
Cevapla