Gerdek gecesinden korkmak çok gereksiz ve saçma değil mi sizce, ne düşünüyorsunuz?

İlk geceden korkmak bence çok saçma, evlendiysen o hiç her türlü olacak, en iyisi teslim olmak. Ben olsam hiç korkmam, açarım iyice bacaklarımı erkeğim girsin güzelce. Bence çok zevkli olur, fantezi gibi resmen kızlığını bozmaya çalışıyor içinde ilerliyor baskı yapıyor daha çok zevk alır insan. İlk defa bir erkeğe teslim oluyorsun, bacaklarını açıyor, kendini kasma diye okşuyor masaj yapıyor ne güzel olur. Uzanıp o anın keyfini çıkarmak varken niye insan kendini kasar korkup zorluk çıkarır anlamış değilim. Ben canım acısa bile daha çok açarım bacaklarımı salarım kendimi adam rahat girsin diye. O an bence çok güzel olur bir daha gelmez korkarak mahvetmeye gerek yok, sizce haksız mıyım, benim gibi düşünüyor musunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar erkek değilim, Harun abi yazmayın boşuna. Kızım gerçekten. Ve bakireyim de.
Gerdek gecesinden korkmak çok gereksiz ve saçma değil mi sizce, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla