AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Evlenene kadar çocukluğunu yaşicaksın, evlendikten sonra kadınlığını yaşarsın, herşeyin zamanı var, çocukluğunu gençliğini yaşamadan dişiliğini yaşarsan eksik kalırsın
Çocuk değilim şu an
Öyleyse bekarlığını ve gençliğini yaşayacaksın.
Ayrıca bahsetdiğin dişil enerjiye göre çocuk sayılırsın
23 yaş mı
Evet, iyi bir okul okusan bile hâlâ mezun olmuş olmazsın, gayet çocuksun, kötü anlamda söylemiyorum, tadını çıkar diye söylüyorum, her şey zamanında güzel 😉
Değilim yahu
😊
Peki peki tamam
Bişey demedim 🥰
dişil enerjinin jartiyetle giyimle bir alakası yoktur aslında
dişil enerji kadının içinde vardır
ne giyerse giysin o enerjiyi dışa yansıtır zaten
Olmuyo işte hep eşofmanla dolaşırken varsa da bitiyo enerji
bitmez bitmez eşofmanlı kız candır
Yok
kişi kendini beğenmez zaten
önemli olan ikinci bir gözdür
sana göre sen eşofman giydiğinde kendini kötü hissediyor olabilirsin
ama bana göre eşofman giyen bir kız oldukça seksi bir görünüme sahip oluyor
Olabilir
Odanda bir abşina giyip aynada kendini seveceksin artik sağlik olsun :)
Ayrı eve çıkman lazım yoksa dişil enerji gidici 😂😂
Evde neden oyle seyler giyecen ki kime giyecen asko kocan olur ona giyersin de kendi kendine de biraz komik olur sanki ya da yalniz tek yasasan o zaman da olabilirdi
İnsan istiyor be
Ister tabi de insan birisi icine karsiyi etkilemek guzel gorunmek icin istemez mi asko kendine sadece biraz bosuna gibi oluyor yaa :D
Öyle
ne oyle
Katılıyorum
anladim
Gece yatarken giy. Sabah cikar.
Yalnız kalmıyorum odada
o zaman banyoda giyersin. bosalmanada yardimci olur.
Mantıklı
Aklima banyoda kaldirip kendime baktigim genclik donemim geldi. 🤣🤣
Hayat
Kendi evine çıkma durumun yok mu?
Ne tür jartiyerler ilgini çekiyor?
Yok şu an durumum, genelini beğeniyorum ya
Üzüldüm. Olsaydı bu hayalini rahat yaşabilirdin.
Jartiyer aşırı erotik ya. Bir kadını başka bir noktaya çıkarıyor erotik estetiklik olarak
Sürekli giyersem sıkılır herhalde erkek
Yani ezbere konuşmak istemem ama ben sıkılır mıydım sanmam ya 😅
Sonucta sürekli öyle duramıcaz zaten ama boş zamanlarda bize ait zamanlarda da öyle olması sürekli güzel olur.
Hele fiziği de dolgunsa, düşüncesi bile heyecan verir 😅
Sürekli sıkar bence ben de kilo vermeye çalışıyorum ama evde özenli olmak lazım
Sen o zaman kafanda ne sıklıkla düşnüyorsun?
Kıvrımlardan vermeden zayıflarsan sporla harika olabilir. Evde aynen dikkatli olmak lazım
İki üç günde bir yani çok beğense bile şaşırmaz etkilenmez, sıkılaşma için istiyorum
Harika olursun öyle. Umarım ulaşırsın hefedine.
Haftada 3-4 iyidir ya. Az olması da kötü 😅 Şaşırması farklı etkilemesi farklı. Etkisini hissedersin ya ;)
Umarım ben hem şaşırsın hem etkilesin hem ilgi göstersin istiyorum
Ya şaşırma kısmı bence de olmaz. Ama etkilenme ve ilgi olur ya.
Ben zaten kadınım giymese bile bu libido ile sanırım sürekli onu bu konuda ilgiye boğardım 😅 Kötü mü bu sence?
Değil yani güzel geliyor kulağa
Hmm bu konuda sen de ben gibi düşünüyorsun sanırım
Hemen hemen
Profil açsam özelden bir iki şey daha soragbilir miyim
merak ettiğim bir iki şey oldu 😅
Sor burdan
Peki bir tanesini sorayım ama diğerlerini soramam 😅
Evde öyle gezerken eşinin tokatlaması kalçanı vs hosuna gider mi? Sen jartiyer deyince aklıma ilk gelen bu olmustu
Çok iyi bişey yani diğeri ne
Sen de seviyorsun yani sertliği bu konuda 😏
İyidir ya adam ilgileniyo etkileniyo öyle bi durumda daha ne olsun, diğerini merak ettim
Eee sen öyle gezersen nasıl etkilenmesin. İçi gider insanın. Sen ne yapsın istersin en çok?
Asıl diğerleri kalsın ya burası için.
Ayıp mı ettim?
Yok hayır yeni baktım, bence içinden geldiği gibi ilgilensin ben mutlu olurum
Bu mesela beni üzer biraz. Ben kadınımında arzuları beklentileri olsun isterim. Sürekli benden beklemesi sıkıcı olabilir.
Yok öyle demek istemedim ben üstüme düşeni yaptıktan sonra benle ilgilenmesi hoş
İlgilenir ya, kesinlikle ilgilenir. Hatta dimdik bulabilirsin aleti ahhaha 😅
Sen peki şaşırtmak için bir hamle yapar mısın?
Yapılır muhakkak ya öyle durulmaz
Ne yaparsın mesela sen?
Kocan kalçanı tokatlıyor ama devamını getirmiyor sana uyuzluk olsun diye :D Sen napardın?
Dedim merak ettiğim şeyler var diye :D
Bu kadar açık diyemem utandım ama boş durmazdım
İşte o yüzden dedim 😅 Boş durmaman güzelmiş. O boş durmamak bence erkeğini daha çok hareketlendirir işte bence. Napardın ama merak ettirmedin dersem yalan olur
Burdan söylemesem de diyemem utandım
O kadar mı fena şeyler 😅🔥🔥 Senin kocan şanslı olacak boşversene ahah :D :)
Buradan söyle dedin ya diyorum ama kızdırmıyorumdur seni ya da rahatsızlık vermiyorumdur.
Yok ondan değil utanıyorum söylemem
Arzu istek bunlar ya utanıcak bir şey yok ki. Heleki tanımadığın birine söylemek daha rahat olmalı. Kendini daha rahat ifade edebilrsin. Benim aklımdakileri bir bilsen hatuna ahah🤣
Yok ya ben kocama söylerim diye hayal ettim
Bunlar kocana söylenecek şeyler değil ki. Kocanla yapılacak şeyler bunlar 😅
Açıkçası karımla konuşmaktan ziyade ona ben yapmayı tercih ederdim. Sen? :D
İkisi de
Ağır basan?
Nasıl yani
Uyudu sandım seni :D
Yani konuşmak mı yoksa yaşamak mı ağır basar kocanla diyorum :d Cevap belli de ikisi deyince sorayım dedim
İkisi de ama yaşamak biraz daha fazla
Biraz daha fazla? 😅
Evet
Hangisi onu demedin ki? 😅
Dedim
aaa ben yanlış okumusum. Demişsin pardon. Ben açık ara yaşamak dersin diye düşündüm açıkçası. MErak etmez mi insan hiç :D
Ben kadınımı o jartiyerleri üzerinde keşfetmeyi tercih ederdim ya. Dudaklarım konusmak yerine başka şeyler yapabilir
Doğru tabi
Rahatsız olmaya başladın. Ben uzatmaayyım, diyalog için sagol :)
Bu arada hangi renkleri tercih ediyorsun diye sorsam?
Heniz almadım
Aklında ne var? Neyi düşünüyorsun
Bordo çok erotik değil mi?
Çok güzel
Kısa cevap mı verirsin hep? 😅
Bazen
Bu gece full vreceğin tuttu sanırım :D
Galiba öyle oldu
Galiba. Siteye girdiğim an yorum atmıssın o da ayrı bir tesafüd olmus :D
Uyuyakaldım dün
Gece geç olmustu normal 😅
Doru
Öyle işte
rahatsız etmeyyim ben seni daha fazla
Estağfurullah çok özele girmeyin sadece
Jartiyerin kendisi şimdi çok özel bence 😅 İnsan haliyle merak ediyor
Tabi mühim Koh
Konu
Efendim?
Benım evde gıyebılırsın
Kendi odanda giy
Büyük sorun yaa
ahahahah kiralayayım sana bir ev yaşa orada
Yok sağol zor bu devirde kira
26bine tuttum 1+1 , aidat hariç bir de
İstanbul mu
evet
Zor bu devirde
yani normal buluyorum ücreti ama aidat koyuyor bana mesela saçma buluyorum onu :D
Kaç aidat
3500 , kirayı yıllık vereceğim o zaman hafif düşüyor ama aidatta hiç oynamıyor
Sitedir ondan demi
rezidans evet
Güle güle oturun yalnız mısınız
Teşekkürler evet
Aile evinde yaşamanın sorunlari 😂
Sevgilinin evinde giy
Sevgili olmaz bizde
Niye senin aşk duygun yok mu
Kocama giyerim
Benim evde giyebilirsin
Hadi ya yok artık
Yalnız yaşıyorum sorun olmaz 😂
Anlıyorum
Dişil enerjinde yükselir
Daha neler tövbe
Bunu istemiyor musun?
Senin yanında niye giyeyim kocamın yanında giyerim evlenince
Kocan olayım o zaman 😊🫶
Hiç evlendiniz mi
Hayır
Sen?
Hayır
Yaş?
23
Yanımda kızım gibi durursun 😅
Evet, siz niye evlenmediniz
Aşk olmadı
Neden sizce
Korkak kadınlar yüzünden
Neyden korkar
Ona aşık bir erkeğin tüm kalbini ruhunu ona teslim etmesinden korkar
Çok saçma
Ama öyle oldu
Gidip kendisine köpek gibi davranan biriyle evlendi
Kadınlar biraz böyle maçolardan hoşlanır
Bu çok saçma işte
Saçma da elden gelen bişey yok
Sende mi öylesin
Evlen
Ayrı eve çıktığında ya da evlendiğinde giyersin
Neden giyesin durup dururken
Sevgiline karşı giy
Sevhili yok
Neden yok?
Cilveli birisine benziyorsun
Kocama giyerim diye
Ozaman kocanı bekle
Kesinlikle
Ee erkek yoksa niye giycen
Çok iyi çünkü seksi
Evet ama onu giyip erkek çıldırtmalısın
Doğru da insan istiyo giymek
Hmm ayna karşısına mı gecıyorsun
Gecemem giyemiyorum
Höm
Çok mu seviyosun
Düşmez
Odanda giy
Kardeşim var
Ohoo atın onu
Nereye
Başka yerde uyusun
Başka oda yok
O zaman duşta suyu açıp giyceksin fotoğraf çekip odanda bakçaksın kimseye atma ha 😅
Evet bir seçenek o da
En azından kendi kendine de olsa hissettirir bence
Doğru
Giydiğin gün seninle konuşmak isterdim 😅
Çok beklersin
Özür dilerim sadece bende merak etmiştim nasıl hissedeceğini (gerçekte hiç görmedim)
Doğrudur
İyi geceler size rahatsızlık için özür dilerim
Estafurullah
Kimler varki