Arzu ile aşkın arasındaki farkı ben anlayamıyorum. Anlayan var mı?

Bana ikisi aynı şey gibi geliyor. Aşık olmadığım birini neden arzulayayım? ya da arzuladığım birine aşık olmadan nasıl durayım? İkisini farklı gören kişileri anlayamıyorum. Ben bu ayrımı yapamıyorum. Sorun bende mi?

Arzu ile aşkın arasındaki farkı ben anlayamıyorum. Anlayan var mı?
Cevapla