Fb ile sohbet ettiğinizde mesaja bakmış mı diye kontrol ediyor musunuz normal mi?

Ben ediyorum kötü bir şey mi

Fb ile sohbet ettiğinizde mesaja bakmış mı diye kontrol ediyor musunuz normal mi?
Cevapla