Eşim sürekli eski sevgilisinden bahsediyor. Boşanmak için sebep mi?

4.5 yıllık evliyim Eşim sürekli eski sevgilisinden bahsediyor keşke onu alsaydim vesaire diye uyardım kaç defa ama hâlâ yapıyor. Arkadaşlarinin eşleri ile kıyaslama yapıyor eşi böyle şöyle diye. Arkadaşlarinin eşleri çoğunlukla hemşire Bende 2 yıllık üniversite bitirmiş onunla tanışmadan önce Çağrı merkezinde çalışıyordum evlendikten sonra tayin işleri çıktı Doğuda yine çağrı merkezinde çalıştığım firmanın bu defa mağazasında müdür olarak çalışmaya başladım Bizzat Fabrikasında eğitim aldığım için. Maaşım da güzeldi saatlerimde sonrasında çocuk vesaire olunca çıktın tayin çıktı batıya vesaire şu an çalışmıyorum küçük bir ilçedeyiz merkezine en uzak ilçe diyebilirim. Eşim sürekli bana saygısızca konuşmaya aşağılamaya birileri ile kıyaslamaya başladı. Özellikle bugün ona yanaştığımda işini gördükten sonra boş bidona soksam daha çok zevk alırım dedi o kadar kırıldım ki🥹 ilk defa böyle bir şey söyledi ve ilişkimiz gerçekten güzel giderken hatta beni çok sevdiğini çok arzuladığını söylerken birden bire neden böyle yapmaya başladı anlam veremedim🥺
Eşim sürekli eski sevgilisinden bahsediyor. Boşanmak için sebep mi?
Cevapla