Cinsel Yaşam Cinsellik yaşayacağınız insan ile duygusal bağ olma taraftarı mısınız yoksa duyguya gerek yok taraftarı mı? İçiBoşDefterim Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Kimileri hisseleri olur aşk sevgi ile Kimileri sadece beğeni hoşlantı yetiyor Siz hangi taraftasınız? Cinsellik yaşayacağınız insan ile duygusal bağ olma taraftarı mısınız yoksa duyguya gerek yok taraftarı mı? Cevapla Sevgi Soruları Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 13,9b cevap paylaştı. Tabii ki bir şey hissetmem gerek kafada okay olacak ki aşağıdan onay çıksın 1 1 Yorumla İçiBoşDefterim 1 yıl Dimi sjsjskks Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı. duygusal olması lazım evet 1 0 Yorumla
Olgunateş Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Aşk ile yapılan her şey çok güzeldir... Fakat amaç sadece cinsellik ise duygusal bağ kurmak saçma olur 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Duygusuz seks kadar güzel bir şey yok tamamen haz ve fantezi odaklı 1 0 Yorumla
cheekystaff Takip Et Guru Yaş: 35 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3,1b cevap paylaştı. Duyguya gerek yok. Gereksiz yük 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tabii ki bir şey hissetmem gerek kafada okay olacak ki aşağıdan onay çıksın
Dimi sjsjskks
duygusal olması lazım evet
Aşk ile yapılan her şey çok güzeldir... Fakat amaç sadece cinsellik ise duygusal bağ kurmak saçma olur
Duygusuz seks kadar güzel bir şey yok tamamen haz ve fantezi odaklı
Duygu değilde arzu olsa yeter
sadece tatmin amaçlı sevişecekseniz önemli değil
Duyguya gerek yok. Gereksiz yük