Gece sürekli uyuyan ya da uykuya daldım diyen flörtü engelledim, sizce saçma mı oldu?

Her zaman uykuya daldım diyor konuştuğum konular yarım kalıyor ben mal gibi kalıyorum orada arayıp sesini duymak istiyorum telefonu sessize alıyor int falan kapatıyor, dün yine laf arasında ondan mesaj beklerden internetini kapattığını fark ettim; “ yine internetini kapatıp uyudun dimiii, merak etme aramayacaktım. Aslında aptallık bende biliyo musun neyse, kendine iyi bak Allah’a emanet ol 👋🏻 “ deyip engelledim heryerden sizce iyi yaptım mı?

Güncellemeler
1 yıl
Engeli açtım bakalım yazacak mı
Gece sürekli uyuyan ya da uykuya daldım diyen flörtü engelledim, sizce saçma mı oldu?
Cevapla