yorulmasını anlıyorum aslında ama ben mi fazla konuşkanım acaba 😂
ve seks sonrası öpüşür müsünüz tekrar, hemen uykuya mı dalmak istersiniz?
yorulmasını anlıyorum aslında ama ben mi fazla konuşkanım acaba 😂
ve seks sonrası öpüşür müsünüz tekrar, hemen uykuya mı dalmak istersiniz?
aktivasyon sonrası biraz öpüşürüm sarılırım koklarım okşarım. ama sonunda uyurum.
erkek hem çok enerji harcar yorulur. kadına göre daha aktiftir.
bir diğeri de orgazm sonrası oxytocin hormonu salgılanır. bu mutluluk hormonudur. hem erkek hem kadında salgılar. bu hormon rahatlık huzur mutluluk verir o nedenle mutluluk hormonu da denir. erkekler ekstra yorulduğu için bu hormondan çabuk etkilenir kadına göre.
bu hormon anne sütünde de vardır. bu nedenle bebekler emerken uyur kalır.
erkeklerin de uyuması hem aşırı yorgunluk hem de bu hormon nedeni ile
uykuya dalmak istemiyoruz ama olayın sonrasında uyku bastırmasına neden olan hormonlar salgılanıyor, bunu kontrol etmek mümkün değil. bu aşamada o uykuyu ağırlaştıracak değil dağıtacak bir şeyler yapmanız faydalı olabilir. ayrıca burada birtakım kıytırık söylemlerle belki birini düşürürüz diye, kadınlara yalakalık peşinde koşup, hemcinslerini yerin dibine gömen meriçlere de selam ediyorum.
uykuyu dağıtacak derken ben onun bişey yapmasını istemiyorum o an yorgun olmasını anlıyorum ben öpüyorum vücudunu yüzünü falan uyarılıyorum tekrar diyor. uzunca bunu da istemiyor benim için bu sorun
Cevap
23Cevap
alacağını almıştır.
Erkekler de salginan hormonlardan sonra uyku bastirir... ama kadinlar seks sonrasi ilgi ister... en cok zevk aldiklari sey seks sonrasi onemsenmektir. Uyuyan umursamaz erkek kadinlarin en nefret ettigi seydir
evet biraz öyle bi durum oluyor ama o çok yorulmuş oluyor hak veriyorum konuşuyoruz ama ben çok şey mi istiyorum merak ettim
Bence o biraz bncillik yapiyor bu konuda. Sende yorulmuyormusun
onun kadar değildir o çok aktif oluyor ama o öyle istediği için, aslında onun bişey yapmasına gerek de yok ben onu öpeyim istiyorum ama uyarılıyormuş, nolucak uyarılsa anlamadım
Sen biraz obje olarak kullaniliyor olabilirmisin
bi saat sürüyor nerdeyse ve içimde olduğu sürede çok uzun yani boşaldugında tamamen bitmiş oluyor o halini görüyorum. o yüzden biraz hak veriyorum gibi ama yine de normal değil mi
Sana normal gelebilir ama kadinlar genelde seks sonrasi ilgi alaka sohbet ister. Bunu yapmiyorsan kullanilmislik hissi verir
Öpüşürüm, hatta üstündeyken geldikten sonra da öpüşmeye devam ederim. Uyumak en son ki iş. Daha ikinci tur var🤣
Öpüşür oksar sulandırır devaö ederım partnerım pes edene kadar 😀
Seks sonrasi hafif seks ya da ciplak oturup sohbet etmek cok zevkli
hafif seks ne demek, sohbet ediyoruz hatta ben onu öpmek istiyorum onun bişey yapmasını da değil ama pek istemiyor uyarılııormuş
yani nolur uyarılsan
bi saat seviştikten sonra bunları yapacak enerjin ve isteğin olucak mı zaten yorulmuş oluyor
Normal değil, sevmeyen erkek ler hemen uykuya dalar.
Saat gec değilse cıplak halde sarılır sohbet ederim biraz nasılsın vs
Bence bi 5 dk daha devam etmeli öpüşme, kadını da daha çok iyi hissetirmeli
erkek fizyolojisi açısından normaldir
Öyle oluyormuş sanırım
seks sonrası sarılıp uyumakta güzel ama :)
Öpüşürüm sonra sarilip uyurum
Bencil kişiler öyle yaparlar
İşim bitti demek 😜
Erkoların metabolizmayla alakası var o durumun
Adam yoruldu dinlenmesin mi
2. Posta yokmu
yok
ilk uzun sürüyor
Sana yetmiyor herhalde bazı şeyler
Uykumuz gelir
Genelde biraz daha öpüşürüm kalkarım bi sigara duş
Biraz öpüşme sonra sigara sonra uyku
Bosaldikyan sonra genelde normal
Öpüşürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?