İlla dışarıda olması şart değil başbaşa vakit geçirirken evde, otelde veya tatildeyken vs. yine giyilir mi yoksa sadece ilişki esnasında mı giyilir?

İlla dışarıda olması şart değil başbaşa vakit geçirirken evde, otelde veya tatildeyken vs. yine giyilir mi yoksa sadece ilişki esnasında mı giyilir?

Güzel soru.
Fantezileri kıyafetleri çoğu insan ilişki sırasında giyer ancak bence bu dar bir bakış açısı.
Fantezileri kıyafetleri partnerinle aynı evdeyken istediğin zaman giyebilirsin. O işten geldiğinde onu o şekilde karşılayabilir veya akşam yemeğinde ona çifte görsel şölen yaratabilirsin. Doğrusu budur.
Tabi bu kadının yaratıcı zihnine kalmış iş.
Rica ederim.
Fantezi giysilerin bir çoğu zaten rahatsız eder kişiyi. Jartiyer bazı elbiselerin altında giyilebilse de diğer fantezi giysiler günlük hayatta tercih edilmez hayır. Yani beraber olunması muhtemel zamanlar için idealdir.
Yani beraber olunacak bir gecede akşamından giyilmez mi yemek yerken kahve içerken film izlerken falan
Giyilebilir ama o şekilde durulmaz :D yani üzerinde bir elbise ya da gecelik muhakkak olmalı.
Olmadan olmuyor mu yani ne var ki bunda :D illa kapatacaklar ya. Oldu olacak mantoyla takılsınlar :D
Onun için değil o işte 😂 o şekilde durulursa zaten film yemek vs yalan olur
Yav sonunda zaten herkes muradına erecek azcık baştan çıkarılsın tahrik edilsin kaçmıyor ya :D
O ayrı konu da yani onun olması için illa giysilere de gerek yok demek istiyorum ben de..
Tamam ben vazgeçtim giymiyorum bir şey
😂😂 lateksleri kenara bırak ahshah
Ne lateksi ben siyah dantelli jartiyer takımlarımı eldivenlerimi ve maskemi hazırlamıştım ama hevesimi kaçırdın gardıroba attım geri hıh
🤣🤣 bence iyi ki kaçırmışım ahahaha
Niye gapgara tenime siyah yakışmaz mı :D
🤣🤣 yorum yapamıycam ashsh
Neyse giymiyorum zaten daha hiç hevesim kalmadı
🤣🤣 kendini özel kişiye sakla bence de ashhs
Doğru insanı buluncaya kadar kendimi koruma altına alıyorum kimseye vermiycem :D
Gönlünü bence de koru 🤣🤣
Teşekkür ederim desteğin için 😂
Ben teşekkür ederim :D ✨
Rica ederim 😊
Yalnızken daha çok giyiyorum hjk
En güzel halimi kendime salarım hjk
Daha iyisini bulana kadar şimdilik bu hjk
Teşekkürler
Karsi tarafi kışkırtmak içinde provakatif giyinilmeli.
Dikkat çekmek için hat aslanı yuvadan çıkarmakda denilebilinir.
Bu bilinçli yapılmalı. bilerek avını gözüne kestirip onun için kullanılmalı
Cevap
7Cevap
Vakit geçirmek için dahi giyilse çok uzun süre taşıyamıyacağı kesin. Zaten genelde o kıyafetler uzun kullanım için rahat değiller.
Ne kadar rahat olursa olsun, üretim amaçları belli o doğrultuda kullanılmak içinde harekete geçilir 😄
İşte o vakit o kadar uzun zaman almaz 😄
Baş basayken de giyilebilir elbide tarzı ya da hafif açık kiyafetler de.. Kadın dişi ise normalde de bakımlı ve estetik olmayı sever..
Merhaba,
Sadece biz bize iken olabilir, üçüncü şahıslar varken olmaz, diğer türlü her türlü olur! 😅
Giyilir giyilir abi çok güzel olur 😅 aslında kıyafet bahane yırtarım zati parçalarım üstünü başını 😅 giyinmesine bile gerek yok 😅
Abi bütün kıyafetleri yırtarsak da sıkıntı yani maddi zarar o zaman bir tane yırtalım yırtalım dikelim 😂 parayı sokakta toplanıyoruz yani
Ben yırtarım 😂o diksin abi ben ekmek parası kazanmaya giderim 😅dikiş nakış kadına yakışır yırtmak erkeğe 😂
olmaşşşşşş bu kıyafet çok kapalı buna fantezi denmez
vakit geçirirken giyerse başka erkeklerin fantezi alanına girer.. çoğu erkek bundan keyf alır
Onu giyince başka bir etkinlik yapmak mümkün olmuyor olursa giyelim yani
Mümkün değil
İlişki öncesi giyilmelidir zaten cinsel ilişkiye girmeden öncesinde sevişme olur ve kıyafetler çıkar hiçbir şey kalmaz
Vakit geçirirken de giyilir kaliteli geçer vakit 💁♀️
İstenilen her durumda giyilebilir. Bu partnerlerin istek ve durumuna göre değişir
Her daim giyerim sevgilimleyken tek fark ilişki de daha uçuk kaçık kıyafet normalde fantezi ama biraz dozajında abartısız
Vakit gecirilirken giyilir niye giyilmesin cok tahrik edici
İlişki esnasında kıyafet mi giyilirmiş😂
İlişki dışında saçma olur sanki :d
sen bakkala giderkende giy
Başbaşa vakit geçirirkende giyilmelidir.
Giyilebilir ilişkide sınırlı kalmamali
Başabaşa olunca giyilir diğer zamanlar da saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?