İlişki konusunda çok kararsızım, aklı başında birileri cevap yazabilir mi?

Merhaba ben bu zamana kadar 3 kişi ile cinsel birliktelik yaşadım hepsiyle bir bağım vardı sevdiğim için yaptım, haliyle şimdi yine yapmak istiyorum ama aklıma takılan şeyler var gerek burası olsun gerekse başka yerden biriyle tanışınca bir bakıyorum adamın amacı her gelene saplamak kriteri yok birşeyi yok tek derdi seks böyle olunca hevesim kaçıyor doğru olan herhangi biriyle yapmak mı yoksa gerçekten duygu hissettiğim bir ile olmak mı okuduğunuz için teşekkür ederim

İlişki konusunda çok kararsızım, aklı başında birileri cevap yazabilir mi?
Cevapla