Aldatıldım bebeğim var, siz olsanız boşanır mısınız?

7 yil beraberlikten sonra evlendik çocuğumuz cabuk oldu daha bir yıllık evliyim ama 4 aylık oğlum var. En acı şekilde bir akrabayla beni aldattığını ilişkiye girdigini öğrendim ikiside inkar etsede halada gorusuyorlar duydum gordum. Telefonunda şifre var onu bile bilmiyorum saklıyor. çocuğum için susuyorum aileme gitsem gitcek yüzüm yok zamaninda evlenme ddiler karşı ciktim ayrı eve çıksam maddi gücüm yok kanıtlarla dava acsam anlaşmalı veya çekişmeli nasil nafaka alabilirim? Kullandığı bir araba var bu benim babamin yani kayinbaba üstüne. Haricinde dedigim gibi ekonomik özgürlüğüm yok cocuk küçük çalışamıyorum boşansam bana para öder mi ya da arabayi verir mi satsam en azından ne yapabilirim? Bu durumda siz olsanız aldatildiginizi bile bile bekler miydiniz?

Güncellemeler
1 yıl
Ben yokken eve birisini bile getirmiş ıslak mendil buldum fondotenli onu bile inkar etti nasil delil toplarim lütfen akıl verin inkar edemesin istiyorum.
Aldatıldım bebeğim var, siz olsanız boşanır mısınız?
Cevapla