Evlenme yoluna girdiğin nişanlının libidon düşük diye nisan atması normal mi?

Bir ay önce nişanlandım, 6 aylık sevgiliydik. Evet çok hızlı oldu ama tanıdığımızi düşünüyorduk. Aramizdaki sevgi, bağlılık, sadakat çok güzeldi ama ben de cinsel haz duyguları yoktu. Yani öpüşmenin ilerisine gidemiyordum. Evlenmeden zaten birlikte olmam ama nisanlimin gazı ile yüzeysel sevisme yaşamıştık. İçime girmedi bekaret bozulmadan yuzeysel olarak. Ama onda bile hiçbir şey hissetmedim. İçine girmeli videolar izletip alıştırmak istedi kendince ama tiksinerek baktığımı görünce sende cinsel haz duygusu yok. libidon çok çok düşük. Benimki çok yüksek ileride sorun yaşarız dedi. Sırf bu yüzden nişan attı. Haklı mı?

Evlenme yoluna girdiğin nişanlının libidon düşük diye nisan atması normal mi?
Cevapla