Gece gece yazan her erkeğin amacı cinsellik midir ozlediginiz icin de yazmaz misiniz erkekler?
Sadece cinsellik
Özlemiş olabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gece gece yazan her erkeğin amacı cinsellik midir ozlediginiz icin de yazmaz misiniz erkekler?
Gece durum bu:
Off bütün erkekler böyle mi
Konuyu cinselik çekmiyorsa özlemiştir
Yok hiç cinselliğe çekmedi o zaman özlemiş midir
Yani öyle görülüyor
Off keşke kafasının içindekini bilebilsem
Cevap
12Cevap
Gece sadece cinsellik için yazılır, sabah namazından sonra şeytanlar insanı terk eder ve cinsellik düşünülmez.
Aydınlandim teşekkürler
Aynen aynen gece 3 de bi özleme geldi de yazayım dedim ondan yani yoksa şey falan değil 🤣🤣🤣
Cinsellik olsa isteklilik olsa rahatsız mı oluyorsun
Evet
Seni seksi bulmak ve sana kalkmış olması rahatsız ediyor yani
Evet ben onu masumca seviyorum 😓
Siz kadınlar cidden tuhaf yaratiksiniz
O erkehin senin neyin olduguna bagli
Eski flörtüm
Seni unutamamis olabilir cinsel arzulamis olabilir
herkes de seni nasıl özlesin
Herkes beni ozlesjn narsistim ben ahahahahdjdk
Neden her erkek ya biz öylemiyiz ayıp be
Nebileyim ya ben de öyle misiniz diyorum ahahahahdjdk
Ben değilim ya nsnsndndn
Sanirim dogruluk payi var gibi 😂
Gece yüksek ihtimal cinsellikten dolayıdır
yalnızca cinsellik, konuşamıyorum.
Gerçekten mi
Yok ahahahahdjdk
öff şaka yapıyorum zaten. Konuşucaksan makara kikiri biraz
Yok ya üzgünüm şu an hayallerim yıkıldı ghjkl
Karekterim messlesi
Cinselliktir
Özlemiş olabilir
İnaniyim mi
İnanabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?