erkekler gerçekten önemsemiuor mu o zaman
Bu sadece populer güzellik algıları yüzünden mi
erkekler gerçekten önemsemiuor mu o zaman
Bu sadece populer güzellik algıları yüzünden mi
Got daha önemli
Ben de böyle düşünüyordum ama o mmciyim demişti iğrenç tavirleriniz var cidden neyse
Hmm olabilir çünkü platonik olduğum biri vardı ve kalça sevdiğini belli ediyordu bide ince bel saça fikan takıntılıydı sanırım ya da ten rengine değişik cidden erkeklerin de seçici olması iyi en azından
O zaman neden rededildim
Hoşlandığım biri var dedi
Diğeri ama eski sevgilim yani 1 ay bile sürmedi ilişkimiz kullanma tarzı oldu exini unutmak için ne karaktersizler var aramızda masum maskeleriyle neyse işte öyle
Evet maalesef gotu boş erkek diyolar bizde buna jdjsjs
Sadece ilkim o olsun istemezdim bilmiyorum farklı şeyler yüzünden de olmuş olabilir. Ama zannetmiyorum
Zaten bana çok kötü davranan biriydi uzak dursun allaha havale ediyorum onu
Onu sevmiyordum ben zaten kendisine de söylemiştim benim çok boşluğuma geldi sevgili olduk açıkcası taciz ediliyor gibi hep hisettim ama samimiyet vardı diye tam öyle taciz gibi hisettirmedi ama kafamdaki kişi o değildi o yüzden özel olmadı ilişkimiz
Bana yazacağını sanmıyorum
Hayor rededen o değil
Rededen kişi manisalı yakışıklı zeki bi çocuktu bizim bölümden baya aşık olmuştum ama işte redetti iyi biriydi
Öyle tabi ama hayal kırıklığı işte
Kalbim kırıldı benim de
Sonra da böyle biriyle böyle bir ilişki yaşamam her şey iyi olcak diye umut ettiğimde olmadı iki kez hayal kırıklığı üstüste yaşadım ve ikisi de saygısıxlık yaptı ama ilki beni istemediği için diğeri adam olamadığından aşağılama arladaşları bana güldüğünde onlara katılıp gülmek filan kalbimi kırdı
Anladım.
İlk bebe reddettiği için özgüven krizi yaşadın. Çivi çiviyi söker deyip bu lavukla denedin, daha da kötü oldu.
Ayrılık, hayal kırıklığı yaşadığında kendne bi süre verecen, biraz kimyan düzelince başka limanlara açılacan. Yoksa üstüste hayal kırıklıkları yaşarsın.
İlki de ne s... kime reddettiyse mal
Argolar çok iyi ama jdjsjsj evet evet tam böyle oldu bide birlikte mezun oluruz yok babam beni almanyaya göndercem diyor vs vs dedi ve daha kötüsü ayrıldıktan sonra bunun agalarıyla oturuyorduk ona instadan kız ayarlıyordu bikaçtane bana ne yazdıysa aynısını onlara yazdı benim yanımda işte birlikte mezun oluruz de kıza duygusal şeyler hisettir 😢🥺☺️ bu emojilerden koy masum gözük veya üzüldüğünü belli et vs vs ben de sen bana da aynısını yaptın öyle mi yani dediğimde önce pişkin pişkin sırıttı sonra da yok bizimki farklı sana duygularım vardı benim dedi çok kötü oldum ben
Başka bir kızdan hoşlandığı için o ilk olan redetmişti ama kız nebileyim fiziği iyiydi ama yüzü değil
Belki o öyle seviyordur ama sınıfta arkadaş olan erkeklerde onun neresi güzel ki diyolar nebileyim
Belki o da aşık olmuştur saygı duyarım sevdiğim insana o yüzden biley diyemem kız arkadaşımdı bide ona da benim için sıkıntı yok siz sevgili olmak istiyorsanız olun demiştim zaten ama kız onu redetti beğenmediğinden nebileyim bu neyin egosu kızdaki anlamadım
Eheheh, bak, şimdi ikinci lavuğu boş ver. Boşluğuna gelen bi kaza. Evet, üzmüştür ama, erkekleri tanımanı sağladı. Bi daha da bu numaraları yemezsin.
Esas oğlan da kendi kaybetmiş. Gitsin otzbir çeksin şimdi jdkfkfıf. Sen ise biraz dinlendir duygularını. Kış geliyor zaten, kapanacaz edecez. Bahara açılırsın, yeni adayları değerlendirmeye başlarsın.
Bak sorun meme falan değilmiş
Bilmiyom belki kızlarla birlikte oluyordur ama evine gitmiştim bana hiçbirşekilde fiziksel yaklaşmadı
Ama işte s@lakça şeyler yaptı yatağını gösterdi işte bu benim yatağım led işikları varmış onu gösterdi evde çekirdek çıtlanmıştı masa ve halıda vardı temizledim bide şarap vardı 3 erkek onlar oda arkadaşlarıyla beraber biri gelmiştir diye düşündüm erkek erkeğe niye içsin dicem ama yere koymuştu şarabı hangi kız öyle dağınıktır bilemedim
Çok yakışıklıydı ve zekiydi yeşil gözlü filan ama egoluydu o da ilk cesur birisin dedi sonra benden kaçmaya başladı sanki ben sapıkmışım gibi çok kötü oldum tacizci gibi hisettim
Belki de önüne gelen kıxla birlikte oluyordur bilmiyorum tuhaf biriydi
Bu redetme zaten 2024ün 2. günü oldu diğeri de mayısta başladı 1 ay sonra bitti
Öyle çapkın biri demekki ya da elinde olsa çapkın olcak biri sadece yapanıypr diye efendi gibi davranıyor herhalde bide gıybetçiydi ağrıyordu manipulatifti iyy neyse ama bana hayatı öğretti dkjdjs
Bide ben her önüme gelenle birlikte olmam demişti hastalığın var mı diye sorduğumda ama kız afrikalıydı türkleri sevmiyor ama kebdisi türkün dibiydi ben de azeriyim buarada
Ben iyiyim fiziğime taktım sadece bunu değiştirmek istiyorum
Yav, bi kere erkekler kadınlarla geçmişleri konusunda çok atıp tutarlar. Senin bu konuda gözlemlerin var zaten, ki bence doğru. Numaracı lavuğun teki.
Ortada senle ilgili bir sorun yok abi. Böyle durumlar yaşayınca hemen kendimizde kusur hata aratız. Kadınlar hemen ilk fiziklerinde aramaya başlarlar, bu konuda bi sorun olduğunu sanmıyorum
Nebileyim o ilk olanın hoşlandığı arkadaşımdı o kız da aşırı esmer ve ince bikızdı kısa boyluydu inceydi ama baya
Ben tam tersiyim
Diğeri de bana sporu bırak ben sevmiyorum demişti kilo aldım sonrasında ama bu seferde terketti
Kendim istediğim için istiyorum spora başlamayı kafam dağılır kimseye de söz hakkı vermem diye ben böyleyim beni seven kaslı da sever zayıf da orta halimle de
Buarada sevgilisi gerçekten afrikalıydı
Ama diğeri hergün biriyle mi takılıyor napıyor artık bilemedim
Evet jsjjshs mesela ikisi de ikilafından biri cinsellikti belki de yaşları yüzünden ilk olan 24tü azerice iktidar partisinden iktidar kelimesi yok mu , iktidarsızlığa ne diyosunuz vs diyordu diğeri 20ye yeni girdi o da spanish fly la başladı bizim muhabbet ben işte o çocuğun evine gittiğimi söylememle başladı nebileyim ya neyse işte
Kız evet biraz ince bir kızdı ama bu kızda kalça seviyorum diyordu değişik yani
Bide kızı 6 aydır hoşlandığını söyledi ama açılmaya cesaret edememiş
Keşke ben de senin kadar cesur olsam demişti ben de slak gibi ben cesur değilimki filan demiştim sonra beni ezmeye başladı hafiften
Anladım😅😅
Ama kız vardı onun çevresinde kıvıra kıvıra gezen değişik yani anlamadım zaten evinde de yüzyüzeyiz bişey demedi baktı güldü sadece nasıl yapacağını bilmedi o ya da erkek kardeşimden çekindi ki zannetmiyorum veya da bu kız öğrenir diye şey yaptı ya da gerçekten kızı seviyormuş ama konuşmaya çekiniyormuş ama o kızın yanımda çekindiğini hisetmiştim değişik o yakışıklılık bende olsa yani nebileyim (gerçi kıxa hiç yakışıklı grlmiyordu çocuk alakası yok diyordu yakışıklılıkla ben mi zevksizim ksjsjsj)
Diğeri ama ben mastrbasyon taraftarı değilim diyordu ama bence bu benimle olmak için dediği bir yalandı
Bide kalçanın nesini seviyolar iğrenç biyer dışkı çıkıyomuş vs vs ben katılmadığımı söylemiştim değişik yani
Sıkışınca ağlayan erkekten bu beklenirdi yani ne deyim
Abi, emin ol, hiç bişiy kaybetmemişsin. Hatta zaman kaybetmişsin bunlarla.
Gotğn önemi de şudur, doğurganlık belirtisidir, pelvis aralığı geniş olduouna delalet çünkü. İçgüdüsel olarak böyle kodlanmışız.
Yani boş yapmasınlar bi zahmet. Öfff nerden denk gelmişsin sen de bu yarım akıllı ukalalara
😂😂bak ben de böyle kızıyorum kendime kaderime ve onlara nefret edesim de geliyor ama seviyorum da nefret etmeme gerek yok bir insan olarak seviyorum ama yaptıkları için nefe
Ret ediyorum
Türkiyede erkekler bence diyorya hani kızlar egolu peşinden süründürüyorlar bence çok haklılar kızlar ben dersimi aldım yani hakettikleri o maalesef biyerleri kalkıyo sonra
Boş yere acıdım yazık filan dedim güzel bir ilişkimiz olur dedim
Diğerine de öyle ne kadar tatlı efendi biri dedim o da redetti kız da bişeye benzese yani (bence benzemiyor)
Hayor o zaten hep dediğim şey kız bişeye benzemiyor erkek olan arkadaşlarım da öylr diyorlar
Değişik neden o kızı seçmiş ben de anlamadım
İnşallah istediğim şeyler alınır ve bu şeylere hiç girmem bidaha
şu an zaten bir ilişki istemiyorum
Bilmiyorum
Kendimi gerçekleştirmek istiyorum
Çok şey istiyorum aslında kendimi tanımak sosyalleşmek kendi paramı kazanmak kariyerimde de kendi yolumu oluşturmak , hayat yolumu bulmak gibi
Ve spora tekrar başlamak istiyorum tabi önce para kazanmam lazım aynı zamanda dersleri de halletmeliyim
Motivasyonum var çok şükür gerçekten kendimi toparladım biraz tatil de iyi geldi şimdi iş ders spor ve kişisel gelişim aynı anda hepsine zaman ve enerji ayırmam gerekiyor
Biraz da kendimi tanımaya ihtiyacım var
Karşıma şu an yeni biri çıksın istemem
İlişkiden beklendim ne bilmiyorum çünkü
Öğrenciyim ya o dersler işte
Yüklenmek değil isteklerim bunlar
Yapma aşaması planlı şekilde olcak
Geçmiş olsun size de o zaman
İyi olur inşallah her şey
Zaten belli bir yaştan sonra insan ne istediğini biliyorsa ona göre hayatına alacağı kişiyi seçer
Hep anlayıp kendimi kandırmam peki dkksks ilgi açlığından oluşuyor bu o yüzden artık kiöseden bir şey beklememeye başladım
Tabiki bunu erkekler bilmiyor mu yani nasıl ya jsjsj
Ne😱jsjsjs şaka mı erkekler neyse ya jsjjs değişikmiş
Bundan böyle onlar gibilerle işim olmaz o zaman inşallah
Sadece nasıl bir ilişki istediğimi bilmiyorum kafam karışık bir ilişkiye hazır değilim
Sorular cevap bulunca bakıcam yeni birine djjdjsm
Doğru
Sadece takılmalık ilişki istemiyorum ama evlenmek de istemiyorum
Uzun ilişki yaşayıp bırakmak veya bırakılmak da istemiyorum o yüzden yani net değilim bazı şeyler uzlaşmıyor istekler hayat toplum gerçekler vs vs
Onu demedim ki
Sonuç itibariyle ben kadınım ve ilerde ailem çocuklarım olması gerekiyor doğurganlığın da bir yaşı var ve hem karşı taraf çok ilişkisi olmasın ister ya da bakire olmasını hem de ben çok fazla ilişki yaşamak istemem asla
O yüzden hayatımı planlamak buna göre ilişki yaşamam gerek
Orası öyle Kimseye yaranamıyorsun bende bunun çelişkisindeyim yapmak istediklerim var ama ya yanlışsa ya o istediğim hayata hatalarım yüzünden ulaşamazsam
Bilmiyorum işte
Ben duyduğum
Bakire ve temiz kız olsun ki çocuklarımın annesi olcak başkalarıyla bir şey yaşamasını istemem diyorlar
Azerbaycanda öyle maalesef
Türkiyede de öyle sanırım
Bakireysen yani sana iyi bir eş koca oluyor o erkek değilsen ya metres olursun azerbaycanda ya da mutsuz evlilik sürer
Ama bakireysen kocanın her istediğini yapmalı ev kadını olmalısın yani pek çalışmaya izin vermezler eğer işin çok yüksek filan değilse mesela öğretmenlik hemşire devlette herhangi bir iş o zaman çalışırsın ama işte az bir ihtimal
Biliyorum ama türkiyede pek erkek gibi karakterde olan erkek yok
Azerbaycandaki olanlar da yurtdışına gidip gelmişler iyi onlar da ama böyle yani
O yüzden 30 yaşında kadınla kimse evlenmiyor ki bizde çok az yani yok değil ama az
yurt dışı düşünüyorum şu an eğerki olmazsa tr o da olmazsa az'a dönüp orada tekrardan Yurtdışına hazırlanırım
Türkiyede psikolojim %50 mutlu geri kalanı kötü iki uçlu bir ülke burası benim de psikolojimi bozuyor bipolar oldum
şu an ilişkiye hazır değilim ama belki bigün severim tekrar bilmiyorum ki
hiçbir şey hisetmiyorum kendine daha yetemiyoeum eksiklik hissi var yani param yok spora gidemiyorum zamanım enerjim sağlığım hepsi bombok
Cevap
19Cevap
kötü değil tabi ki de
Teşekkürler Barış
Her sorumda varsın)
Rica ederim
Erkeklerin aslında çoğu umrunda değil. Ha evet beğenir vs ama sevdiği insanın nasıl olduğuna takılmaz bir çoğu
Öyle mi dersin
Ama artık eski sevgilim🤷🏻♀️
kötü değil.. seven her aliyle sevebilir sadece büyük seven bir erkek için tercih değil o kadar... küçük seven çok erkek var sonuçta
Anladım
Yok ya bende bu tarz konuştum ama farklı beklentiler içinmalesef orta ve üstü meme sevilir tersini söyleyenin başka çıkarı vardır
Nasıl yani
Gay değildi
Evet ama çok da değil ve ayrıldık olayın içinde farklı şeyler de var
Ben onu ailemle ta ıştırdım ama amacım ciddi olduğumu belli etmek değildi o yanlış anladı ve eski sevgilisiyle bağı koparamamıştı brn ona bi karar ver öylr devam edelim ya da etmeyelim dedim o da ayrılmayı seçti hatta mesajla ayrıldı neyse
Evet onu anladım çok fazla bişey olmadı aramızda zaten iyi biri dedim ama öyle değilmiş
İyiki çok sevdiğim biri değilmiş ama ona da herhangi biriyle yapsaydım da aynı şey olurdu senin ne farkın oldu demiştim
Ben herhangi biriniyim demişti bana duygusu varmış yok sonra yoğun olmadığını anlamış aramızda tutku yok deyip ya başkasına ya da o exine gitti
Yok ben bununla iyiyim memnunum sadece erkeklerin bakış açısını merakten sordum
21
Spora gittiğimde pump oluyor ve daha dik duruyolar geri kalanına inanmam genetik çünkü
Neden ne konuşcaz
ben kucuk seviyorum buyuk itici geliyor hatta
Portakaldan küçükse işe yaramaz ama kısmen haklı
Boyutuna değilde ucuna faln bakıyolar zaten halkası ucu önemli
O kısımda sorunum yok sadece küçükler biri daha küçük bide ve bu çoğu kadında olabiliyormuş diyolar
Olabilir tabi ama gözle görünür bi fark mı
Gözle görünür ama dehşet bi fark da değil yani hemen hemen aynılar
Canım acaba büyük olanda küçük bi kitle başlangıcı olmuş olabilir mi? Kontrol ettin mi?
Yok büyük olan normal küçük olan şöyle
Bende skolyoz var yani duruş bozukluğu bir taraf daha arkaya duruyor gibi düşün tarif edemedim😅
O yüzden meme de alt kası diyelim daha az gelişmiş kalıyor yani
Kız o nasıl tarif ediş kafam karıştı😅
Küçük olan meme daha mı içerde duruyo yani
Hayır dur anlatcam
Biri normal tamam mı ama sağ olan skolyoz varya hani kaburga da hafif sağa ve arkaya doğru kamburumsu diyelim ama çok değil bir tarafta olur skolyozda o şekil o da o yüzden öyle yani
Mesela kambur gibi durunca nasıl belli olmaz öyle duruyor memenin alt kası var ya o sağ taraftakinde de var ama dolgun değil kısaca böyle
Yani destekli olan kısımlar olurya o kısmı birinde tam diğerinde daha az gibi
Anlatabildim mi acaba ya😅😅
Memenin alt kası dediğin yeri anlamadım yani memenin yağlı bölgesinin altındaki kas mı? 😁
Memenin altı işte yuvarlak ya hani alt yarımdairesi jdjdh alt kısım yani alt dekolteler de olur ya hani o kısım uçun altı hdhdh daha nasıl anlatayım öyle yani biri dolgun diğeri çok da değil biri avucu dolduruyor denebilir diğeri dolduramıyor gibi
Ya canım başta böyle desen direk anlicam niye karıştırıyosun🤣🤣🤣
Sağdakinde kas az olduğundan daha sarkık ya da aşşağıda mı duruyo o zaman
Sarkık değil daha düz duruyor orası yani yağlı kas dokusu çok değil o kadar
Sıkma canını sen cok belli olmaz zaten kim incelicek o kadar
İkisini sıkınca sagdakinde doku farkı hissediyo musun yumuşaklık olarak
Dimi sjjdjsj
Nebileyim amaan sinir oldum
Sinir olmasana zaten coğu kişinin biri daha büyük oluyo. Sende sadece kas az gelişmiş o yüzden sordum bende daha mı yumuşak diye
Sende de mi biri küçük yani
Mesela ben b cup kullanıyorum a çok küçük kalıyor ama bden de taşmıyor yani bitık boş yer kalıyor yani tam yapışmıyor dar durmuyor yani tam oturuyor biri bitık boş yer kalıyo sadece
Soldaki biraz daha sola doğru büyük sadece bende fark edilir mi bilmiyorum
b cup biraz küçük gibi bana meme uçlarım baskı yiyo gibi oluyo
Seninki daha büyük bende de olsa keşke öyle ama napalim🙃
Seninki bence ideal
Ama bende dokusundan memnum değilim
Neden ne var ki sarkık mı
Ya bilmiyorum ki sarkık değilde böyle elleyince biraz sıkınca fazla yumuşak geliyo nerdeyse alt derisiyle üst derisi birbirine deycek gibi
ya da başka birininkini hiç ellemedğim için böyle oluyo normalde olabilir
Hshhshs ben arkadaşımla ellemiştim benimkiyle aynıydı onda da
Bence seninki sarkma aşamasında olabilir spor yapmayı denesen nesela egzersiz filan biraz da yağ krem sürsen hani çatlama olmasın diye
😄 gülme ya. Vücudum öyle cok yağlıda değildir aslında fitim gibi sadece memeyi öyle hissediyorum
Seninki ve ellediğin nasıl ki sıkınca sert mi?
Sana gülmedim dedin ya kimseyi ellemedim diye ben ellediğim oldu djjdjs
Büyük olduğunda veya genel olarak öyle de oluyor bazen hafif boş gibi duruyor o genetik sanırım sporla gerçekten iyi olabilir diyr düşünüyorum
Fitsin mi zayıfsın yani normalsin mi şimdi kas kütlen az olabilir onu demek istedim mesela 65 yaşında teyzem var o hrp spor yapar ve maşşallahı da var onun
Dokusu yumuşacık hamur gibi ama deri hisetme durumu işte sarkma olabilir yani
Aşırı sarkmış demek değil bu başlangıcı olabilir mesela sarkan kolla kalın kol arasındakı fark gibi sanırım yani
Sıkı meme yumuşacık oluyor hamur gibi yani bebek gibi
Yok kız deri hissetme dediğim öyle değil kekckwckw şimdide ben anlatamicam bak 😂
Şimdi meme ucunun altı dediğin yerden yukarı doğru sıkınca memenin üstüyle altı nerdeyse birbirine deycek gibi oluyo
O normal ya içinde sadece yağ var üstü de deri daha derinde de kas
Yani yandan bakınca ucu aşağıya veya kendisi düşük aşağı doğru durmuyorsa her şey normal
Sarkık o zaman biraz
Yok yok ucu karşıya bakıyo ama fazla sıkınca kasları da hissetmem lazım değil mi
Tam dimdik değil zaten biraz düşük oluyo ya meme öyle işte
Anladım sende sarkma yok çok ilerde olabilme şansı var her meme gibi
Sadece dikat et spor iyi gelir yine de hafif egzersizler arada yap masaj yap filan ama sarkma yok
Senin ellediğin arkadaşınınkinin boyutu nasıldı?
Benimle aynı eli dolduruyor gibi ama taşırmıyor sıkman lazım yani taşması için
Yani şey doku olarak nasıldı yumuşacık mı sıkınca sertleşiyo muydu
Ona göre üzülcem
Aa hayır üzülme hairkasın benim kuzenim mesela seninki gibi çok da güzel çocuğu oldu biraz da büyüdü memesi
Kız arkadaşım benimki gibi rengi filan da çok yakın birbirimize
Üzülmemeye çalışiyim o zaman
Rengi dediğin halkasının rengi mi? Ne renk
Evet o kız mesela küçükkende onu görmüştüm ben 10 yaşındaydım o da 20 gayet güzeldi ağır olunca hafif sarkma olur sütyensiz zıplama sadece acır ve sarkma yapıyo sanırım emin değilim tabi
Kendimi kötü hisettim şu an djjsjsj bende yavru ağzı rengi o kızda daha pemdeydi benden twni bitık beyazdı benim tenım açık buğday o daha çok japonlar gibiydi
Onda kahverengi de olabilir unuttum ya baya zaman geçti yani
İnsan teni ile pembe renk karışımı dkksjs
Kendini kötü hissetme ya nolcak konuşuyoruz öyle herkesin aynı olamaz sonuçta
Senin halkasının boyutu falan nasıl? Rengi güzelmiş
Normal boyutta
Skcjskxjjs cok acıklayıcı oldu
Kafama takılmıştı şimdi yine sıktım bi hamur gibi sarkmaz umarım
Sarkmaz)
Yatarken ne giyip yatiyim tavsiyen var mı
Büyük memem yokki nasıl tavsiye verebilirim
Benim tanıdıklarım herkes hiçbir şey giyinmeden yatıyor sağlık açısından
Zaten benimkide seninkinden cok fazla büyük değil ki o yüzden sordum sen normal sütyenle mi yatıyosun
Atlet şortla yatıyom ben
Ya canım öyle de evden biri meme ucumu falan görürse utanırım gibi oluyo belli oluyo. Sen utanmıyo musun
Bundan herkes utanır
Sen nasıl öyle giyiniyosun o zaman
Ben evde ve uyurken giyinmem
Cıplak mı yatıyosun anlamadım giyinmem derken
Atlet dedim ya canım
Meme ucu belli olunca utanıyorum dedin ya
Öyle bir şey asla demedim
Ya canım meme ucu görününce utanıyorum dedim sende bundan herkes utanır yazdın bak üste
Atlet giyince görünüyo ya hani
85 b olacak en azından yapmayın ya
Öyle zaten
tamam yeterli
Bden bi tık biri küçük bende
o da yeter
Anladım
çokta önemli değil
Benim için fit ve bakımlı olunması önemli
kadın sadece memeden mi ibarettir
Yok kötü değil daha güzel bence
Benim tercihim küçük. Ağzıma girsin
Sadece meraktan soruyorum nasıl oluyo bu hepsi mi yani
O kadar küçük olan kız var mı
Evet bendeki de öyle işte
Kötü değil bebek olunca büyür zaten
Küçük meme severim ben. Büyükler ilgimi çekmiyor
Küçük sevende cok. Popo daha önemli bence
Yalan söylemiş sana
Nasıl emin olurum peki
Emin olmaya gerek yok her erkek meme ister. Kırılma diye yalan söylüyor önemli değil diye.
Ama erkek organı için de aynı şeyi demişti bunlar önemli değil demişti herhalde sonra önemli olduğunu anlamış sl@k ne diyim
İkisi de önemli kadın da küçük istemez erkekte küçük istemez kendini kandırır sadece önemli değil diye
Çok küçük olmasını ben de bir kadın olarak istemem ama ortalama veya üstü uzunlukta ama ince olacağına
Ortalama olup kalın olsun mesela bu tercihim olur
Benimkiler de biri avucu doldurcak gibi yani b cup diyolar b cup'ı dolduracak gibi ama diğeri bundan biraz küçük gibi yani
İstediğin ölçü normal olması gereken ölçü zaten. Yaşın daha küçük sanırım büyük ihtimalle daha büyür ya da doğumdan sonra büyür avucu dolduruyorsa zaten yeterli olabilir. Önemli olan erkek memesi gibi birbirine küsmüş olmasın 😁
O nasıl oluyo anlamadım
Bendeki biri b cup diğeri bitık küçük
Aralı demek istiyosan evet öyle büyük değil çünkü o aralı durmaması için büyük olmalı
Ama erkek gibi de dümdüz değil
Yani açık söyleyim artık neyse
Biri avuca sığıyor ama taşmıyor aynı şeilde ağza alındığında da öyle yarısını alabilir şekilde
Diğeri bitık alt yan kısmı küçük sağ taraftaki yani avucu doldurmaz ağza alsa da çoğunu alabilir
O insanın ağzı küçük demek ki ben 90 c yi nerdeyse komple alıyorum 😂 aralı durmaktan kastım arasının çok açık olması hoş değil bence birbirine kavuşmalı sıkınca
Sıkınca tabiki o dekoltedeki görüntü oluyor 😅 normalde yok yani
Ağzı küçük olabilir ben öpüştüğümde ağzını çok açıyorsun diyordu bence kötü bişey değil bu😅😆
Ağzını açmadan öpüşme mi olur ısıracaksın sömüreceksin bişeye benzesin 😁 yazık sana sen küçüğe denk gelmişsin zaten ondan önemli değil demiş kendi küçüğünü kapatmak için 😂
Onunki evet küçüktü ama kalındı çok da küçük değildi ama rahat işte oral yapılabiliyosum ve ilk deneyimimdi
Sadece ağzını çok açıyosun diyordu ben belki böyle seviyom yani nesi kötüymüş belli bir kural mı var bide masum öpüyor muşum her an öyle şehvetlw öpemem insan içinde nasıl öpmeliyim sanki ya da eve beni bırakıyorsa yanağından öpüyom işte beğenmiyor filan
Sen bildiğin çocuk avutmuşsun o ne öyle hem şeyi küçük hem bişey beğenmiyor 😁
😅😅çocuk gibi ağlıyordu zaten istediği olmayınca ya da manipule ediyordu
En azından sevaba girmişsin 😁 yazık sayende meme görmüş sevinmiş 😂
🥲bu kötü oldu
Ama zaten eski sevgilisi vardı afrikalı onunla bişey yaşamışmış ama o bakireydi öyşe demişti bana benle birlikte 3 ilişkisi olmuş filanmış diğeri de orta okuldanmış
Afrikalıysa korkmuştur onundur falan sanmıştır 😁
Onundur derken anlamadım
Yiyecek falan sanmıştır yazdım ama farklı bir şey yazmış
😅estağfurullah öyle de değil jjdjdjjd kızdan ayrılırken bide bana büyü yaparsan çok kötü olur demiş bela okurum mu demiş artık ne demişse
Nasıl korktuysa artık büyü yaparsan demiş 😂 nerden buluyorsunuz böyle insanları 😂
Afrikalı kıza demiş
Bilmiyorum o beni buldu
Küçük memeli bi kızdan tahrik olmam.
İyisi
Küçük mm candır
Zayıfsın sanırım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar