Sizce doğru mu söylüyor yoksa beni etkilemek için mi öyle dedi?

Tek gecelik ilişki yaşadığım erkek "seninle seks yaptığım için çok şanslı hissediyorum ben 3 yıllık sevgilimden bu kadar etkilenmemiştim" dedi acaba tekrar yapalım diye mi söylüyordur yoksa ciddi mi?

Sizce doğru mu söylüyor yoksa beni etkilemek için mi öyle dedi?
Cevapla