Güncellemeler
1 yıl
2 aydır nişanlıyiz. Çok görüşemiyoruz zaten şehir dışında olduğu için. O yüzden pek samimileşme fırsatı olmadı şimdilik. Daha yeniyiz ya biraz mesafe var aramızda. Ne yapmaliyim? Tuhaf karşılar mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Sey yap mesajlaşırken bi nabzını ölç önce sana sarılmak öpmeyi çok istiyorum yaz bakalım ne diyecek ona göre harekete geçersin
Çocuk tepkisi ne sana karşı
Yani sık sık gelemiyor şehir dışında yaşıyor çünkü. Mesafeli yeniyiz diye herhalde. Her buluşmada daha yakın olmaya başladı ama yakın hali bile soğuk gibi ya.
Iyyyy bi ömür geçireceksin geçmiş olsun
Operaen devami gelir. Onyuzden hayalle devam
Gelmek zorunda değil. Sevgililer bile öyleyken bizde niye sorun olsun
Sorun olur demedim ki devami gelir dedim
Hayır olmaz tabi ki aksine hoş olur :)
Hakkımda kötü düşünürse
Düşünmez yanağına bi buse kondur ilk geldiğinde tepkisini ölç sonrasına bakarsın nışanlın o senin onu öpmeyeceksinde kimi öpeceksin arkadaşım, çekinme, üstelik belki o da senin gibi düşünüyor ama ne tepki vereceğini bilmediği için hareket etmiyordur yani :)
Bilmem çok garip ya. Sanki nişanlı değiliz gibi hissediyorum. Aranızda hiç bir şey olmayan hoşlandığın kişiyi öpmek gibi bir şey 😂
Şu an ayrı olduğunuz için öyledir o geçici bir durum merak etme derim :)
Kızar mı acaba ne tepki verir hiç bilmiyorum onun yakınlaşması gerek değil mi?
Bi yola çıkmışsınız, fark eder mi?
Olmaz öyle yapma bekle sabret 😂
Niye güldün ki gayet ciddi soru sormuştum 😂
Bende bilmiyorum ki ya bir den geldi ama dur yapma 😂😂
Niye hakkımda kötü mü düşünür
Oysaki daha önce böyle birsey yapmamistim 😂
Oooo el değmemiş 😂yapmamışken sabret dayan biraz daha 😂
Boşuna mı nisanlandik 😂
Neyse bence de o yakınlaşmalı sonra kızar mı bilemem ne tepki verir
Bırak sana o gelsin sende ne istersen yap o ara 😂
Doğru. Peki teşekkürlerr cevap için
Kendine dikkat et beklerim arada sohbete görüşürüz 😅
Çay içeriz 😅
Senle sohbet ne alaka knk
Seni yürü sonra onun koşusunu izle
Konusurken yurumuyor mu sana
Yani biraz
Utaniyo mu.. yani yuruse sen zaten kendini birakacak gibi duruyosun
Telefonda konuşurken söylüyor yani. Şehir dışında çok görüşemiyoruz yüz yüze. Yüz yüze gelince daha mesafeli sanki ama bilemiyorum
Aslinda seni istese gelir bir sekilde
Ya geliyor işte izini olduğunda ama uzak yani.
Anlamadin sevismek istemiyor mu.. yeltenmedi mi
Hayır zaten çok fazla da vakit gecirmedik
Niye istese yapmican mi
Ondan adım bekle
Yok ayıp olmaz niye olsun ki
Bilmem yeniyiz ya daha
Köşeye sıkıștır başlangıcını yap gerisini o yapar
O kadar ileri değil ya. Sadece öpüşme falan. Sarılma bile olmadı daha
Tamam sen öpüşmeye bașla dillerinizi emin o kenfine hakim olamiçakdır ve gerdeğe girmek isticekdir
Hayır işte o kadar ileri de istemiyorum. Sadece küçük bir öpücük yeter
Öpücükden bir şey olmaz öp nolçak
Kızar mi ya ne tepki verir hiç bilmiyorum sonuçta onun yakınlaşması gerekirdj
Kızmaz niye kızsın
Haram bro
Ne harami bro 😂
Opusmek
İmam nikahı falan var ne olacak sanki sevgililer bile neler yaparken. Çok ileri birsey değil öpüşme falan olsun sadece
Imam nikahlimisiniz, ne ara ya nisanlisiniz diyorsun daha samimiyet yok ortada pek diyorsun ama
Bilmem bizde söz günü imam nikahı yapılıyor. Samimiyet çok yok doğru
Siz sozlenmiyorsunuz ki o zaman kari koca evlenmis oluyorsunuz ne ilginc orf adetleriniz var. Siz baya baya evlisiniz Şu an o zaman yapin neyi bekliyorsunuz helalisiniz catir cutur yapabilirsiniz yani
Şu an çok şaşırdım her yerde böyle sanıyordum. Valla bizde öyle yapılıyor bilmiyorum yani.
Yok evlenmeden her şey olmaz da en azından öpücük
Soz dedigin oyle beraberler hani lafi gecti aileler akraba cevre arasinda bilinir artik nisanlanacaklar yakinda gibisinden, nikah dedigin dugunden az once olur siz hem Nisan hem imam nikahli kari koca nasil olabiliyorsunuz onu anlamadim ikisi ayni anda olmaz ki ya o ya o.
kapalimisin knk
Önce söz oldu. Sözle birlikte imam nikahi. Sonra 1 hafta arayla nişan. Sırada düğün var ve resmi nikah o da seneye
Evet kapalıyım yani çok kapalı olduğum söylenemez ama
yani Nisan sanki gereksiz gibi geldi bana nikah kiyildiktan sonra.
Neden soylenemez