Görücü usulü nişanlıyız ama çok beğeniyorum. Artık yakınlaşmak da istiyorum az da olsa. Öpsem ayıp olur mu?

Güncellemeler
1 yıl
2 aydır nişanlıyiz. Çok görüşemiyoruz zaten şehir dışında olduğu için. O yüzden pek samimileşme fırsatı olmadı şimdilik. Daha yeniyiz ya biraz mesafe var aramızda. Ne yapmaliyim? Tuhaf karşılar mı
Görücü usulü nişanlıyız ama çok beğeniyorum. Artık yakınlaşmak da istiyorum az da olsa. Öpsem ayıp olur mu?
Cevapla